Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства (ID:149430)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та механізм формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства 5
1.2. Особливості формування зовнішньоекономічної стратегії підприємств картонно-паперової промисловості 15
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства 24
Висновки до розділу 1 33
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 35
2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» 35
2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства 48
2.3. Оцінка ефективності зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» 59
Висновки до розділу 2 73
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 76
3.1. Напрями удосконалення зовнішньоекономічної стратегії підприємства 76
3.2. Розробка комплексу заходів щодо вдосконалення зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» 83
3.3. Прогнозування показників ЗЕД на коротко- та середньострокову перспективу
94
Висновки до розділу 3 103
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 110
Додатки 117
Зразок роботи
Актуальність дослідження. В нинішніх умовах підприємства зобов’язані прислухатись до чинників зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на їх діяльність, для ефективного і тривалого їх функціонування на ринку. Чинників є безмежно багато, але неоднозначним і одним з найважливіших є конкуренція.
Ця тема є дуже актуальною, як для вироблення ефективних позицій функціонування окремого підприємства, так і для системи конкурентного середовища в цілому. Особливо старанно необхідно простежувати дії конкурентів та використовувати зовнішньоекономічні стратегії у своїй діяльності з метою досягнення найкращих економічних переваг та залучення більшої кількості споживачів під час здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
Зовнішньоекономічна стратегія спрямована на забезпечення витривалих конкурентних позицій підприємства на світовому ринку, отримання довготермінових конкурентних переваг в діяльності фірми. ЗЕ стратегія складається з ряду підходів і курсів, що розробляються керівництвом підприємства з метою досягнення якнайкращих ознак діяльності в конкретній сфері функціонування фірми. В цьому ключі також формулюють способи конкурентної боротьби фірми на цільових ринках: своєчасну реакцію на зміни в окремій галузі діяльності, в економіці в цілому, в політиці й інших значущих сферах; опрацьовування конкурентоздатних заходів і прийомів, ринкових підходів, які можуть забезпечити велику перевагу перед конкурентами; постанова конкретних стратегічних питань, актуальних в даний момент.
Запитанням погляду на конкурентні позиції та вибору адекватної конкурентної стратегії підприємства, присвячено роботи багатьох вітчизняних та іноземних вчених, серед яких слід виділити І. Ансоффа, Г. Л. Азоєва, Г. Л. Багієва, Є. П. Голубкова, І. М. Герчикову, В. М. Гриньову, Ю. Б. Іванова, Ж. Ламбена, Ф. Котлера, В. С. Пономаренка, М. Портера, О.І. Пушкаря, Г. Черчілля.
Метою дослідження є розробка комплексу заходів щодо вдосконалення зовнішньоекономічної стратегії підприємства.
Було поставлено наступні завдання:
1. Уточнити сутність та дослідити механізм формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства;
2. Визначити особливості формування зовнішньоекономічної стратегії підприємств картонно-паперової промисловості;
3. Навести методичні підходи до оцінки ефективності формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства.
4. Проаналізувати фінансово-господарську діяльність ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат»;
5. Проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства;
6. Оцінити ефективність зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат»;
7. Визначити напрями удосконалення зовнішньоекономічної діяльності підприємства;
8. Розробити комплекс заходів щодо вдосконалення зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат»;
9. Здійснити прогнозування показників ЗЕД на коротко- та середньострокову перспективу.
Об’єктом дослідження є процес формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства.
Предметом є механізм формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства.
Під час здійснення дослідження було використано такі методи, як узагальнення та порівняння, теоретичний аналіз та синтез, метод статистичного аналізу, метод експертних оцінок, тощо.
Інші роботи з даної категорії: