0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інститут культури, Ситуаційне завдання, Управління персоналом, №2523 (ID:15497)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 6
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
4. Ситуаційне завдання Практичне завдання Влаштовуючись на роботу в АТ "Інжсервіс" на посаду директора по управлінню персоналом Ольга Янковська знала, що створення нової системи компенсації буде однією з головних її задач. Тому з першого дня своєї роботи вона спробувала досконально вивчити систему заробітної плати, яка існує в організації. За два тижні Ольга встановила наступне: – із 204 співробітників "Інжсервісу" 176 отримують погодинну платню, яка розраховується за ставками семирічної давнини і до яких застосовуються коефіцієнти, що встановлюються директором; – кількість відпрацьованих на протязі місяця годин була постійна – 4; за надурочні не доплачували; – погодинна ставка механіка по обслуговуванню складала 1,1 ставки монтажника, в той час як на місцевому ринку праці монтажники заробляли в 1,5-1,7 разів більше, ніж в "Інжсервісі". Плинність кадрів серед монтажників складала 30% на рік, серед механіків – 25%. – погодинна ставка водія складала 1,2 від ставки механіка по обслуговуванню, в інших організаціях водії заробляли від 80 до 200% від заробітної плати в "Інжсервісі". Плинність кадрів серед водіїв складала 50% на рік; – адміністративний персонал "Інжсервіса" отримував посадові оклади, які встановлюються Генеральним директором і переглядаються "по можливості". Підвищення заробітної плати адміністративного персоналу не завжди співпадало з переглядом погодинних ставок. Плинність адміністративного персоналом складає 3% на рік; – на протязі півроку "Інжсервіс" не міг заповнити вакантну посаду начальника відділу продаж, для якої було встановлено посадовий оклад в розмірі 80% від окладу Генерального директора. Запитання до ситуації: 1. Які висновки можна зробити з зібраної Ольгою інформації? 2. Щоб ви порекомендували Ользі зробити в першу чергу при створенні нової системи компенсації? 3. Яка система компенсації використовується в організації і яка на вашу думку, найбільш підходить "Інжсервісу" 4. Як підібрати претендента на посаду начальника відділу продаж?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: