0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мотивація як функція управління. Процес комунікації в менеджменті (ID:158181)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 16
Рік виконання: 2015
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Мотивація як функція управління 2. Процес комунікації в менеджменті Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Мотивація - двигун виробничого процесу. Успіх підприємства у значній мірі залежить від ефективної мотивації працівників. Без цієї важливої функції неможливо побудувати якісний бізнес, заслужити світову популярність. Моральне заохочення і внутрішні винагороди відіграють важливу (можливо, головну) роль в мотивації працівників: робота в колективі з талановитими фахівцями, корпоративний дух, націленість на успіх підсилюють бажання до праці. Мотивація є найважливішою функцією управління, успішне здійснення якої забезпечує досягнення організацією її цілей. Через невміння якісно і раціонально здійснювати цей процес, через відсутність в організації механізму його здійснення, страждає більшість організацій. Мотивація як функція управління персоналом набуває все більшого значення, так як сучасні організації, які активно діють у змінному середовищі, орієнтовані на якість, а не на кількість випущеної продукції та послуг, і все більшою мірою залежать від людського фактора. Окремі аспекти досліджуваної проблеми розглядаються в працях таких вчених як: Афонін А. С., Батьковский А. К., Попов С. Н., Вачугов Д. Д., Веснін В. Р., Виханский О. С., Наумов А. І., Волгін А. П., Галенко В. П., Страхова О. А., Файбушевіча С. І., Герчикова Н. І., Ільїн Е. П., Кокорев В. П., Кузнєцов К., Лапідус В. А., Тітов Р. А., Магура М. І., Маслов Є. В., Мескон М., Альберт М., Хедоурі Ф., Огнев А. С., Пугачов В. П., Ципкин А. Ю., Річі Ш., Мартін П. У сучасних ринкових умовах особливу увагу слід приділити підвищенню ступеня взаєморозуміння співробітників і рівня комунікацій у процесі реалізації управління на підприємстві. У сучасній організації одним із головних завдань менеджменту є забезпечення ефективної узгодженості особистих цілей та інтересів з цілями бізнесу. У ході спільної діяльності люди обмінюються різними уявленнями, ідеями, поглядами, пропозиціями, знаннями, установками. Все це можна розглядати як інформацію, а сам процес обміну інформацією представити як процес комунікації підприємства.
Інші роботи з даної категорії: