0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У МІЖНАРОДНОМУ СЕРЕДОВИЩІ (на прикладі ПАТ «Полтавакондитер») (ID:174553)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 16
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Дослідження сучасної концепції менеджменту 4 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз системи менеджменту у міжнародному середовищі ПАТ «Полтавакондитер» 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На ПАТ «Полтавакондитер» з 2005 року впроваджена і сертифікована Система менеджменту якості, що підтверджено сертифікатами на відповідність системи якості вимогам ДСТУ ISO 9001-2001 та Міжнародного стандарту ISO 9001-2000 - міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до системи менеджменту якості. Даний стандарт був розроблений Технічним комітетом ISO/TK 176, підкомітет PK 2. Даний міжнародний стандарт може використовуватися внутрішніми та зовнішніми сторонами, включаючи органи по сертифікації, з метою оцінки здатності організації виконувати вимоги регламентів та власні вимоги [9]. При розробці даного стандарту були враховані принципи менеджменту якості, встановлені в ISO 9000 та ISO 9004. Міжнародний стандарт ISO 9001:2000 спрямований на використання «процесного підходу» при розробці, введенні та вдосконаленні результативності системи менеджменту якості з метою підвищення задоволеності споживачів шляхом виконання їхніх вимог. До всіх процесів має застосовуватися принцип PDCA (Plan-Do-Check-Act), який ще називається циклом Демінга-Шухарта. Осоновні положення даного циклу подані нижче: • планування (Plan) - розробка цілей та процесів, необхідних для досягнення результатів згідно з вимогами споживачів та політикою організації; • здійснення (Do) - реалізація процесів; • перевірка (Check) -постійний контроль процесів та продукції на відповідність політиці, цілям та вимогам до продукції; • дія (Act) - прийняття дій для постійного покращення показників процесів. Крім цього, розроблена і впроваджена Система менеджменту безпеки продуктів харчування відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 22000:2005 «Система менеджменту безпеки продуктів харчування - вимоги до організацій ланцюга виробництва і постачання».
Інші роботи з даної категорії: