Звіт про проходження виробничої/переддипломної практики (ID:175856)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
1. Загальна характеристика ТОВ «Тайл»
2. Дослідження зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Тайл»
3. Аналіз фінансового стану
4. Резерви і заходи стабілізації фінансового стану підприємств
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1. Загальна характеристика ТОВ «Тайл»
Загальна інформація:
Назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «Тайл»
Адреса: 81105, Львівська обл., Пустомитівський район, с. Нагоряни, вул. Стуса, будинок 17Б
Телефон: (032) 227 27 80
Банківські реквізити:
Код ЄДРПОУ: 31202310
Банк: «КБ «Фінанси та Кредит»», м. Львів
МФО: 300131
Рахунок: 26007003182901
Сайт: http://www.tail.com.ua/home.html
Кількість працівників: 152
Рік заснування: 2001
Ідентифікаційний номер: 312023126044
Номер свідоцтва: 100201933
ТОВ «Тайл» – лідер українського ринку з виробництва покрівельних та фасадних матеріалів з тонколистової сталі. Компанія має хорошу ділову репутацію і займає лідируючу позицію на ринку завдяки якості продукції, що випускається, а також високому рівню сервісу, оперативності виконання замовлень, уважному ставленню до потреб замовників.
У статуті ТОВ «Тайл» основними видами діяльності було визначено:
♦ виробничу діяльність;
♦ зовнішньоекономічну діяльність;
♦ оптово-роздрібну діяльність;
3. Аналіз фінансового стану
Одним з основних інструментів стратегічного управління, що оцінюють в комплексі внутрішні і зовнішні чинники, які впливають на розвиток компанії є SWOT-аналіз.
SWOT – початкові літери слів Strengths (Сильні сторони), Weaknesses (Слабкі сторони), Opportunities (Можливості), Threats (Загрози). В 1963 році в Гарварді на конференції з проблем бізнес-політики професор К.Ендрюс вперше публічно озвучив акронім SWOT. Цей акронім був представлений візуально у вигляді матриці SWOT. Спочатку SWOT-аналіз був заснований на озвучуванні і структуризації знань про поточну ситуацію і тенденції, пізніше - став використовуватися в ширшому значенні - для конструювання стратегій. Тобто, з появою SWOT-моделі аналітики отримали інструмент для своєї інтелектуальної праці.
Методологія SWOT-аналізу передбачає спочатку виявлення сильних і слабких сторін, можливостей і загроз, після цього встановлення зв'язків між ними, які в подальшому можуть бути використані для форму¬лювання стратегії організації. В основі даної методології аналізу покладена теорія М. Портера про конкурентоспроможність організації у влас¬ній галузі.
Головною метою проведення SWOT-аналізу є отримання достовірних даних про можливості компанії і загрози просування її на ринку товарів і послуг.
Методика проведення SWOT-аналізу ТОВ «ТАЙЛ»:
1. Визначення власних сильних і слабких сторін підприємства наведені у табл. 3.1 та табл. 3.2.
Загальна результативність складається на основі існуючих на підприємстві звітів (річних, квартальних, місячних). Можуть використовуватись різноманітні показники, як фінансові, так і статистичні згідно з системою, що діє на фірмі.
Інші роботи з даної категорії: