0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація діяльності підприємства побутового обслуговування за матеріалами власного новоствореного підприємства «Respect» (ID:175857)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………4 1. Загальна характеристика підприємства, що проектується…………………5 2. Аналіз зовнішнього середовища……………………………………………..5 3. Організація діяльності та процесу обслуговування населення…………….8 4. Розрахунок чисельності працівників………………………………………...21 5. Маркетинговий план діяльності……………………………………………...23 6. Аналіз ризиків, що впливають на діяльність підприємства, що проектується. SWOT – аналіз………………………………………………29 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2 Аналіз зовнішнього середовища Виконаний нами аналіз ринку показав, що ринкова потреба міста Львова у піці складає щоденно приблизно 2000 штук. Вузькоспеціалізованих виробників піци в м. Львові не існує. Часткова потреба в даному продукті задовольняється за рахунок підприємств громадського харчування. Обсяги виробництва нами піци оцінені в 60% ринкової потреби. Таким чином, ми можемо говорити про існуючу нішу ринку в 40%, яку можемо частково заповнити продукцією нашого виробництва, завантаживши на 100% проектовані виробничі потужності. На початковому етапі планові обсяги реалізації складають приблизно 370 штук на день (фасова по 500 грамів). Реально оцінюючи свої можливості, ми плануємо довести до третього року роботи обсяги випуску і реалізації до 395 штук у день. Завдяки високій якості і доступній ціні нашої піци заплановано потіснити наших конкурентів. Поява місцевих конкурентів, що також мають вузьку спеціалізацію по виробництву піци, очікується не раніше, ніж через рік з початку випуску нашої продукції. Це обумовлено відсутністю необхідних потужностей на місцевих підприємствах громадського харчування та тривалістю терміну організації подібного виробництва. Основними каналами розподілу продукції, що виробляється, будуть: 1) Підприємство-виробник - споживач (власна піцерія ПП «Respect»). 2) Підприємство-виробник - споживач (доставка безпосередньо до клієнта). 3) Підприємство-виробник - дрібно гуртова торгівля та підприємства громадського харчування. У перші два роки роботи підприємства по першому каналу розподілу буде реалізовано 60% продукції, по другому - 10%, по третьому -30%. На третьому році діяльності планується збільшення обсягів реалізації через підприємства громадського харчування до 40%, через безпосереднє постачання - до 20 % (відповідно зменшуючи обсяги реалізації по першому каналу до 40%). Така динаміка структурних зрушень обсягів реалізації обумовлена особливостями конкурентної боротьби та утвердженням на ринку по даній товарній позиції з урахуванням місцевих факторів. Ціна на 30-40% нижче ціни конкурентів і здатна забезпечити постійно зростаючий попит споживачів. Отже, запропонована продукція розрахована на широке коло споживачів без вікових чи будь-яких обмежень, вона доступна для споживачів із середнім і низьким рівнем доходів. Підприємство «Respect» спроектоване першим у Львові вузькоспеціалізованим виробником піци. Ринок даного продукту характеризується постійним зростанням обсягів його споживання. Ще десять років тому майже невідомий продукт, на сьогодні здобуває все більше прихильників. За останні 5 років у Львові - кількість споживачів зросла приблизно в 16 разів. Основними нашими конкурентами є фірма „Celentano”, розміщена в тому ж районі міста Львова, що і ПП «Respect», і які пропонують споживачеві аналогічну продукцію. Але піца таких підприємств є лише одним із найменувань широкого асортименту. Водночас широта асортименту продукції є і головною перевагою конкурентів. Тобто перевагою піци наших конкурентів є її доступність поряд з іншими продуктами, що пропонуються до продажу підприємствами громадського харчування, а також диференціація цін і розфасовки. Однак у конкурентів існує проблема непостійності появи даного продукту на прилавках, а також часто допускаються значні огріхи з точки зору якості (пропонується до продажу залежна продукція). Крім того, у наших конкурентів досить високий рівень цін (у середньому 95 копійок за 100 г піци), що приводить до того, що потенційні покупці, маючи широкий вибір, віддають перевагу іншим продуктам. Слабким місцем більшої частини конкурентів є низький рівень обслуговування, недбале ставлення до споживачів. Проведений нами аналіз місцевого ринку показав, що наші конкуренти забезпечують менше як 60% потреби в продукті у натуральному вимірнику. Таким чином, ми володіємо унікальною можливістю "захвату" долі ринку в розмірі 40%. Сила позиції ПП «Respect» в конкурентній боротьбі полягає в наступному: 1) рівень ціни, що пропонується нами (20 грн. 60 коп. за 500 г), робить наш продукт доступним для середньо - та низькооплачуваного споживача, який складає на поточний момент близько 85-90% платоспроможного населення міста Запоріжжя. Низький рівень цін досягається, головним чином, за рахунок вузькоспеціалізованого виробництва, що визначає менші, ніж у конкурентів, виробничі витрати, а відповідно і нижчу собівартість продукції; 2) висока якість, збалансованість складу та екологічна чистота продукту, що досягається за рахунок використання новітнього австрійського обладнання для виробництва піци; 3) диверсифікація рецептурних особливостей піци, що дозволяє враховувати різноманітність смаків споживачів (3 види піци); 4) зручність, яскравість та інформативність упаковки; 5) систематичне поліпшення якості піци на основі удосконалення рецептури приготування та технології виробництва; 6) гнучкість технологічного процесу, що дозволяє миттєво реагувати на запити споживачів, які постійно змінюються; 7) високий рівень обслуговування, ввічливе та поважне ставлення до клієнтів, запровадження нової послуги: доставка піци безпосередньо до 8) планується нейтралізувати негативні наслідки конкурентної боротьби для діяльності ПП «Respect» шляхом залучення на взаємовигідній основі підприємств громадського харчування, які є нашими конкурентами, до реалізації піци нашого виробництва.
Інші роботи з даної категорії: