КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, МЕТОДИ ЇХ ОЦІНЮВАННЯ І ВИБОРУ (ID:178752)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи конкурентної стратегії організації, методи її оцінювання і вибору
1.1 Поняття конкурентних стратегій підприємства
1.2 Базові види конкурентних стратегій
1.3 Виявлення та оцінка стратегії конкурентів
РОЗДІЛ 2 Аналітично-розрахункова частина на прикладі підприємства «Древній Град»
2.1 Фінансово-економічний аналіз підприємства «Древній Град»
2.2 SWOT-аналіз для підприємства «Древній Град»
РОЗДІЛ 3 Напрями удосконалення конкурентної стратегії організації
3.1 Аналіз проблем, що гальмують розвиток туристичного підприємства «Древній Град»
3.2 Шляхи удосконалення конкурентної стратегії організації
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
1.1 Поняття конкурентних стратегій підприємства
Стратегія в загальному розумінні – це формування системи довгострокових цілей діяльності підприємства та вибір найбільш ефективних шляхів для їх досягнення. Конкурентні стратегії – це стратегії, що дозволяють компанії зайняти міцні позиції в боротьбі з конкурентами і дають найбільшу з усіх можливих стратегічну перевагу перед конкурентами. Конкурентні стратегії з позиції лідера ринку можуть бути різними:
- підвищення попиту – залучення нових споживачів, пошук нових можливостей використання товарів;
- завоювання частки ринку – завоювання споживачів конкурентів, завоювання конкурентів, завоювання відданості споживачів;
- підвищення продуктивності – вдосконалення структури витрат, вдосконалення асортименту продукції, підвищення цінності;
- оборона позиції – підвищення цінності, вичікувальна оборона, оборона з превентивними заходами.[1]
Формування стратегії підприємства є досить складним творчим процесом, що потребує високої кваліфікації виконавців. Передусім, формування стратегії базується на прогнозуванні окремих умов діяльності підприємства, в першу чергу, кон'юнктури споживчого ринку в цілому та вибраного його сегмента, що становить досить трудомісткий процес.
2.2. SWOT-аналіз для підприємства «Древній Град»
У 1963 році в Гарварді на конференції з проблем бізнес політики вперше публічно було озвучено акронім SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats), що означає "Сила", "Слабкість", "Можливості", "Загрози".
З 1960-х років і до цього дня SWOT аналіз широко застосовується в процесі стратегічного планування. З появою SWOT моделі аналітики отримали інструмент стратегічного планування для своєї інтелектуальної роботи. Відомі, але розрізнені і безсистемні уявлення про фірму і конкурентному оточенні SWOT аналіз дозволив сформулювати аналітикам у вигляді логічно узгодженої схеми взаємодії сил, слабостей, можливостей і загроз.
Як правило, SWOT-аналіз, тобто аналіз сильних і слабких сторін організації, можливостей і загроз, що виходять з навколишнього середовища, проводиться за допомогою допоміжних таблиць (матриць). Проведено SWOT-аналіз парк-готелю "Древній Град" в таб 2.5.
Інші роботи з даної категорії: