0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-планування на підприємстві (ID:190791)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 90
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 1.1 Сутність,функції, класифікація бізнес-плану…………………………....6 1.2 Зміст та загальна методологія розробки бізнес-плану...........................10 1.3 Інформаційне поле бізнес-планування.....................................................25 1.4 Аналіз типових помилок і недоліків в бізнес-плануванні......................26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ НА ПАТ «ХЛІБПРОМ» 2.1. Загальна характеристика ПАТ «Хлібпром».............................................35 2.2. Аналіз фінансових показників ПАТ «Хлібпром»....................................51 2.3. Аналіз стратегічних альтернатив і вибір стратегії ПАТ „Концерн Хлібпром” .................................................................................................................................63 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ БІЗНЕС-ПЛАНУ СТВОРЕННЯ МІНІ-ПЕКАРНІ ПАТ «ХЛІБПРОМ» У М.СКОЛЕ 3.1. Маркетинговий план......................................................................................71 3.2. Виробничий план............................................................................................75 3.3. Організаційний план......................................................................................78 3.4. Фінансовий план............................................................................................80 3.5. Аналіз ризиків................................................................................................83 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.......................................................................85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................87 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сутність , функції, класифікація бізнес-плану Бізнес-план – ретельно підготовлений документ, котрий розкриває всі сторони будь-якого запроектованого комерційного заходу. Він дозволяє передбачати не лише всі заходи для реалізації нової ідеї, а й визначити необхідне фінансове забезпечення та можливість одержання доходу (прибутку). Практично його можна вважати формою експертної оцінки доцільності та ефективності здійснення нової підприємницької ідеї.[45, с.400] Бізнес-план - це план розвитку, який необхідно складати для засвоєння нових сфер діяльності, створення нового бізнесу. Він є моделлю підприємницької діяльності, в якій використано всі напрацювання традиційного планування стосовно категорій ринкової економіки. За сучасних умов господарювання бізнес-план практично є робочим інструментом, що використовується в усіх сферах підприємництва. Його бажано розробити у разі організації нової фірми; об’єднання існуючих підприємств і створення на базі цього інтегрованого організаційно-правового утворення; трансформації власності; започаткування зовнішньоекономічної діяльності. У бізнес-плані формулюються перспективи та поточні цілі реалізації ідеї, оцінюються сильні і слабкі сторони бізнесу, наводяться результати аналізу ринку та його особливостей, викладаються подробиці функціонування підприємства за цих умов, визначаються обсяги фінансових і матеріальних ресурсів для реалізації проекту [20, c.15]. Бізнес-план у ринковій системі господарювання виконує дві найважливіші функції (табл.1.1) Таблиця.1.1 Функції бізнес-плану № п\п Назва функції Зміст функції 1 зовнішня ознайомити різних представників ділового світу із сутністю та основними аспектами реалізації конкретної підприємницької ідеї 2 внутрішню (життєво важливу для діяльності самого підприємства) опрацювати механізм самоорганізації, тобто цілісну, комплексну систему управління реалізацією підприємницького проекту Традиційно бізнес-план розглядається як інструмент залучення необхідних для реалізації проекту фінансових ресурсів. Зовнішні інвестори та кредитори ніколи не вкладатимуть гроші в бізнес, якщо не ознайомляться з ретельно підготовленим бізнес-планом. Такий план має переконати потенційних інвесторів у тому, що підприємницький проект має чітко визначену стратегію успіху та заслуговує на фінансову підтримку [20,c.17]. Не менш важливою є і внутрішня функція бізнес-плану, в межах якої можна виділити два напрямки його застосування: 1) як інструменту стратегічного планування та оперативного управління діяльністю підприємства. Розробка бізнес-плану вимагає визначення не тільки стратегічних напрямків і цілей діяльності, а й оперативних дій для досягнення таких. Тобто бізнес-план є основою поточного планування всіх аспектів діяльності підприємства, він сприяє глибшому усвідомленню працівниками особистих завдань, пов’язаних зі спільним для них бізнесом; 2) як механізму аналізу, контролю й оцінки діяльності підприємства. Бізнес-план дає змогу аналізувати, контролювати й оцінювати успішність діяльності в процесі реалізації підприємницького проекту, виявляти відхилення від плану та своєчасно коригувати напрямки розвитку бізнесу [19, c.17]. Бізнес-план дає змогу аналізувати, контролювати й оцінювати успішність діяльності в процесі реалізації підприємницького проекту, виявляти відхилення від плану та своєчасно коригувати напрямки розвитку бізнесу. Ступінь деталізації бізнес-плану залежить від характеристики фірми незалежно від того, належить вона до сфери послуг чи до виробничої сфери. Специфіка бізнес-плану полягає в тім, що це комплексний документ, який відображає всі основні аспекти підприємницького проекту. У ньому розглядається широке коло проблем, на які може натрапити підприємець і визначаються способи розв’язання цих проблем.[3, c. 45].Водночас слід зазначити, що принципи управління за допомогою бізнес-плану передбачають необхідність урахування в процесі розробки конкретного бізнес-плану багатьох специфічних для даного підприємницького проекту факторів. Відтак з’являється можливість класифікувати бізнес-плани за певними ознаками (таблиця 1.2) Таблиця 1.2 Класифікація бізнес-планів № п/п Класифікаційна ознака Приклади 1. за сферою бізнесу виробництво, будівництво, роздрібна та оптова торгівля, надання послуг, посередницька діяльність тощо 2. за масштабами бізнесу великий, середній, малий 3 . за характеристиками продукту бізнесу традиційний, принципово новий виробничо-технічного чи споживчого призначення Крім того, залежно від типу інвестиційної ситуації в межах кожної класифікаційної ознаки можна виділити: • повний бізнес-план комерційної ідеї або інвестиційного проекту — виклад для потенційного партнера або інвестора результатів маркетингового дослідження, обґрунтування стратегії виходу на ринок, очікуваних фінансових результатів; • бізнес-план фірми – виклад перспектив розвитку фірми на плановий період для ради директорів або зборів акціонерів, де обґрунтовуються необхідні обсяги інвестицій чи інших ресурсів; • бізнес-план структурного підрозділу – виклад для вищого керівництва компанії плану розвитку господарської діяльності підрозділу для обґрунтування обсягів ресурсів, що централізовано виділяються підрозділу, або обсягів прибутку, що залишаються в розпорядженні підрозділу [38, c .5]. Окремо можна виділити регіональний бізнес-план, що в ньому обґрунтовуються перспективи соціально-економічного розвитку регіону та обсяги фінансування відповідних програм для органів з бюджетними повноваженнями. У межах кожної класифікаційної ознаки можна виокремлювати й розробляти: • повний бізнес-план комерційної ідеї або інвестиційного проекту (для потенційних партнерів та інвесторів); • бізнес-план фірми (для ради директорів або зборів акціонерів): • бізнес-план структурного підрозділу (для вищого керівництва фірми). Планування — це засіб реалізації принципів стратегії розвитку компанії. Принципи планування визначають характер і зміст економічної діяльності в організації. Правильне дотримання принципів планування створює передумови для ефективної підприємницької роботи і зменшує можливість негативних результатів. А. Файоль визначив чотири основні принципи планування, назвавши їх загальними рисами хорошої програми дій. Це єдність, безперервність, гнучкість і точність. А. Ансофф обґрунтував ще один визначальний принцип планування — принцип участі [3, с. 32].
Інші роботи з даної категорії: