0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка експортного потенціалу організації (ID:190957)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 70
Рік виконання: 2015
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 7 1.1. Визначення і сутність корпоративної культури в сучасному управлінні 7 1.2. Структура, види та функції корпоративної культури 10 1.3. Вплив корпоративної культури на діяльність організації 18 1.4. Оцінка впливу корпоративної культури на діяльність підприємства 24 1.5. Загальні уявлення про корпоративну культуру на підприємстві 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» ТА ПАТ «ОБОЛОНЬ» 34 2.1. Загальна характеристика АТ «Райффайзен Банк Аваль» та порівнюваного з ним підприємства, ПАТ «Оболонь» 34 2.2. Розгляд корпоративної культури АТ «Райффайзен Банк Аваль» у розрізі відносин до різних груп зацікавлених осіб 38 2.3. Складові корпоративної культури досліджуваного підприємства та визначення типу, до якого воно належить 42 2.4. Оцінка впливу корпоративної культури на діяльність АТ «Райффайзен Банк Аваль» та ПАТ «Оболонь» за допомогою системи показників 48 2.5. Результати оцінки корпоративної культури АТ «Райффайзен Банк Аваль» та порівнюваного з ним підприємства ПАТ «Оболонь» 56 РОЗДІЛ 3. СТАН КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ, ЯКЕ ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ 57 3.1. Ступінь розвитку корпоративної культури в АТ «Райффайзен Банк Аваль» 57 3.2. Пропозиції щодо покращення стану корпоративної культури в АТ «Райффайзен Банк Аваль» 59 ВИСНОВКИ 61 ДОДАТКИ 70 Додаток А 70 Додаток Б 72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 1.1. Визначення і сутність корпоративної культури в сучасному управлінні У сучасних умовах, коли з ростом глобалізації світової економіки, злиття капіталів та інтернаціоналізації багатьох компаній світу економічні відмінності поступово зникають, найбільше значення для забезпечення конкурентоспроможності має саме чинник внутрішнього середовища організації або її корпоративна культура. Питання корпоративної культури стають усе більш актуальними останнім часом. Сьогодні питання корпоративної культури, особливо у великих організаціях, дедалі більше привертає увагу теоретиків та практиків управління. Воно порівняно нове і недостатньо висвітлене з наукового погляду як в нашій країні, так і за кордоном. Як напрям дослідження корпоративна культура перетинається з такими науками, як менеджмент, соціологія, культурологія і психологія. Це призводить, з одного боку, до певних труднощів під час дослідження, а з іншого, – дає змогу якнайповніше використовувати корпоративну культуру як інструмент ефективного управління підприємством, який дає змогу значно підвищити продуктивність праці, звести до мінімуму плинність кадрів в умовах, коли конкуренція загострюється, і доводиться боротись за кожну копійку прибутку. Існує чимало варіантів визначень корпоративної культури. Більшість авторів у своїх визначеннях називають в якості компоненту корпоративної культури цінності організації, тому можна стверджувати, що саме цінності є стрижнем корпоративної культури. Поняття культура вперше запропонував римський оратор Марк Тулій Цицерон для визначення філософії, як "культури ума" [1, с. 8]. Під корпоративною культурою розуміють систему особистісних і колективних цінностей, які сприймаються і поділяються членами організації, а також набір прийомів і правил вирішення проблеми зовнішньої адаптації та внутрішньої інтеграції працівників, що виправдали себе в минулому й підтвердили свою актуальність у сьогоденні [2, с. 398]. У корпоративній культурі виділяють ефект спадковості – передаються цінності, традиції, як і знання, що говорить про вічну категорію, а не змінну (природа, ресурси, техніка, люди). Таким чином, КК є зв’язуючим фактором взаємодії людей у процесі діяльності, що включає: категорію часу, категорію стану (стабільність) і систему цінностей, отже, це ефективніший інструмент управління, перевірений часом [3, с. 16 ]. Мета корпоративної культури — забезпечення високої дохідності фірми за рахунок максимізації ефективності виробничого менеджменту та якісного поліпшення діяльності підприємства в цілому за допомогою: • удосконалення управління людськими ресурсами для забезпечення лояльності співробітників до керівництва і прийнятих ним рішень; • виховання у працівників ставлення до підприємства як до свого дому; • розвитку здатності і в ділових, і в особистих стосунках спиратися на встановлені норми поведінки, вирішувати будь-які проблеми без конфліктів [4]. Корпоративна культура є інструментом управління зі своєю специфікою, за допомогою якого можна створити ефективну організацію Якщо розглядати корпоративну культуру і моделювання поведінки людей, то її можна вважати фактором психологічного впливу. Поведінка всередині організації відображає підхід до бізнесу, формує відносини на ринку. Корпоративна культура викресає міцний стержень організації, що дозволяє адаптуватися її учасникам до будь-яких змін завдяки сильній психологічній відпірності, вірності ідеалам і впевненості в доцільності своєї місії.
Інші роботи з даної категорії: