«МЕТОД ІНТЕРВ’Ю: СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ» (ID:212669)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ІНТЕРВ’Ю……………………………………………………… 6
1.1. Основні поняття дослідження ……………………………………… 6
1.2. Історія дослідження використання методу інтерв’ю на практиці….7
1.3. Методологія дослідження……………………………………………10
РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ МЕТОДУ
ІНТЕРВ’Ю………………………………………………………………….15
2.1. Метод інтерв’ю: загальна характеристика……………………………15
2.2. Класифікація видів інтерв’ю ………………………………………….16
2.3. Основні вимоги до проведення інтерв’ю різних видів…………….....21
РОЗДІЛ 3 ПРАКСЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СПЕЦИФІКИ ЗАСТОСУВАННЯ
МЕТОДУ ІНТЕРВ’Ю НА ПРАКТИЦІ…………………………………….26
3.1. Особливості проведення інтерв’ю в компанії ………………………..26
3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності застосування методу інтерв’ю на практиці…………………………………………………………………...29
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………31
Зразок роботи
ВСТУП
У наш час важко назвати більш важливу і багатогранну сферу діяльності, чим управління, або менеджмент, від якого в значній мірі залежать і ефективність виробництва, і якість обслуговування населення.
Персонал є головним ресурсом будь-якої організації. Саме від його професійного розвитку, рівня кваліфікації, здібностей та вмінь залежить розвиток та ефективність роботи підприємства. Але, на жаль, досить складно лише за документами про освіту визначити здібності персоналу до праці та його професіоналізм. Тому на підприємствах застосовують оцінку персоналу, яка служить критерієм професійних здібностей персоналу, показує особисті якості та перспективні можливості співробітників. Об’єктивно проведена оцінка діяльності не тільки дає можливість працівникові мати уявлення про те, як було оцінено виконану ним роботу, а й значною мірою впливає на мотивацію його дальшої трудової діяльності. Найбільш простим і поширеним методом оцінки при прийомі на роботу є інтерв'ю.
Дисбаланс між застарілою практикою управління кадрами і новими, більш жорсткими вимогами ділового середовища вимагає серйозних змін в управлінні підбором персоналу підприємства. Необхідність якісного підбору персоналу сьогодні абсолютно очевидна. Помилка, здійснена при підборі, може негативно відобразитися на прибутку підприємства, тому більшість з них знижують похибку за допомогою добре побудованих процедур оцінки, таких, як структуровані інтерв'ю, тести, ділові ігри, центри оцінки та ін. Багато підприємств визначаючи ефективність впровадження різних технологій у процес виробництва не враховують ефективність такого показника як ефективність управління персоналом, зокрема його підбору. Таким чином, актуальність теми специфіки застосування методу інтерв’ю на практиці полягає в підвищенні ефективності підбору персоналу за допомогою методу інтерв’ю...
Інші роботи з даної категорії: