0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кваліфікаційна робота (проект) спеціаліста на тему: ДІАГНОСТИКА ІНДИВІДУАЛЬНОГО МОТИВАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ ПЕРСОНАЛУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ID:212679)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 106
Рік виконання: 2014
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………6 РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІАГНОСТИКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО МОТИВАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ ПЕРСОНАЛУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ…………………………………………………….9 1.1. Категоріальний апарат дослідження індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу………………………………………..9 1.2. Стан розробки проблеми діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу………………………………………………………………19 1.3. Підходи, принципи і методи дослідження діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу…………………….28 РОЗДІЛ 2 ДІАГНОСТИКА ІНДИВІДУАЛЬНОГО МОТИВАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ ПЕРСОНАЛУ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ…….38 2.1. Система мотивації персоналу: загальна характеристика………………..38 2.2. Зміст та форми діагностики і індивідуального мотиваційного профілю персоналу…………………………………………………………………………..54 2.3. Критерії оцінки ефективності діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу………………………………………65 РОЗДІЛ 3 ПРАКСЕОЛОГІЧНІ АСПЕТКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІАГНОСТИКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО МОТИВАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ ПЕРСОНАЛУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 3.1 Аналіз діагностики індивідуального мотиваційного профілю на прикладі середньої загальноосвітньої школи №258 м. Києва……………………………70 3.2. Рекомендації щодо підвищення ефективності діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу…...........................79 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….86 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………89 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………93
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Мотивація займає провідне місце у структурі особистості і є одним з основних понять, яке використовується для пояснення рушійних сил поведінки та діяльності. Мотивація задає направленість, характер, здібності особистості, роблячи на них вирішальний вплив. Мотивація є своєрідним барометром суспільних відносин та змін, які в них відбуваються. В сучасних умовах ефективне управління навчальними закладами неможливе без розуміння мотивів і потреб працівника навчального закладу, а також правильного використання стимулів до праці. Дослідження трудової мотивації дозволяють визначити шляхи підвищення ефективності трудової діяльності. Тому проблема мотивації набуває особливого значення у рамках психології праці та психології управління. У роботі розглядається проблема діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу. Актуальність дослідження даної теми полягає в тому, що останнім часом зростає значення мотивації персоналу навчального закладу, що, у свою чергу, сприяє активному використанню мотиваційних заходів щодо цього персоналу. Вивченням та дослідженням методів мотивації персоналу займається досить велика кількість науковців та вчених, проте на нашу думку проблема мотивації праці в контексті потреб самих працівників потребує більш глибокого вивчення та аналізу. Проблемами мотивації праці займаються: В. М. Данюк, А. П. Єгоршин, А. Л. Єськов, О. О. Жигло, А. Л. Злотніков, А. М. Колот, О. В. Крушельницька, М. П. Лукашевич, Є. Г. Молл, Н. О. Москаленко, Т. В. Поспєлова, В. Л. Романов, О. В. Сардак, С. І. Сотнікова, Б. Швальбе, Л. Якокка. Проблема мотивації персоналу розкрита в працях таких зарубіжних та вітчизняних вчених: А. Маслоу, С.А.Шапиро, Д.П.Богиня, М.В.Семикіна, Г.Т.Куліков, Д.А.Колот, А.Н.Афоніна, П.З.Капустянського в яких розглянуто мотиваційні процеси у руслі економіки та демографічної політики, описано залежність мотивації від заробітної плати, загального стану добробуту населення, ментальних чинників, організаційно – економічні аспекти мотивації трудової діяльності . Теоретичні і практичні питання, які пов’язані з мотивацією трудової оцінки персоналу, оцінкою мотиваційного потенціалу працівників, методикою визначення та аналізу мотиваційних факторів, моделлю поведінки працівників, залишаються відкритими. Проблемна ситуація пов’язана зі змінами, що відбуваються у формах та видах стимулювання працівників, з одного боку, та з пошуком нових ефективних методи діагностики мотиваційного профілю працівника – з іншого боку. Мета дослідження полягає у розробці рекомендацій щодо ефективної діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закдалу. Об’єкт дослідження - управління персоналом. Предмет дослідження – діагностика індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу. Завдання роботи: - вивчити стан розробки проблеми діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу; - обґрунтувати підходи, принципи і методи дослідження діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу; - визначити категоріальний апарат дослідження індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу; - розкрити зміст поняття «мотивація»; - розглянути зміст та форми діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу; - визначити критерії оцінки ефективності діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу; - зробити аналіз діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу; - розробка та обґрунтування рекомендацій щодо підвищення діагностики індивідуального мотиваційного профілю персоналу навчального закладу. Основна гіпотеза дослідження полягає у припущенні про те, що діагностика індивідуального мотиваційного профілю персоналу практично не використовується у навчальному закладі. Допоміжна гіпотеза полягає у припущенні про те, що використання мотиваційного профілю персоналу навчального закладу частіше всього не носить об’єктивного характеру, є поверхневим, що пов’язано з нерозумінням самих методів діагностики мотиваційного профілю. Згідно поставленої мети та завдань робота складається зі вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновків, списку використаних джерел та додатків.  
Інші роботи з даної категорії: