Управління конкурентоспроможністю організацій (ID:215766)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ВАТ «ТУСМО» ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК……………………………………………………………..5
1.1. Сутність та особливості конкурентоспроможності підприємства………..5
1.2. Стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства………..12
1.3. Методичні аспекти оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства……………………………………………………………………..18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ «ТУСМО»…………………………………………………………………..22
2.1. Організаційна характеристика та аналіз основних показників діяльності об'єкту дослідження……………………………………………………………..22
2.2. Аналіз стану та тенденції потенційних ринків збуту…………………….26
2.3. Комплексна оцінка міжнародної конкурентоспроможності ВАТ «ТУСМО» та його потенціалу………………………………………………….37
РОЗДІЛ З. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВАТ «ТУСМО» ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК……………………………………………………………43
3.1. Формування механізмів управління конкурентоспроможністю ВАТ «ТУСМО» при виході на зовнішній ринок…………………………………….43
3.2. Розробка стратегії розвитку ВАТ «ТУСМО» на основі конкурентних переваг……………………………………………………………………………46
3.3. Пріоритетні напрямки діяльності ВАТ «ТУСМО» на зовнішніх ринках збуту………………………………………………………………………………53
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...59
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….61
Зразок роботи
ВСТУП
З розвитком ринкових відносин відбувається становлення і формування конкурентного середовища в національній економіці. Підвищення жорсткості методів та форм прояву конкуренції, прискорення темпів змін параметрів ринку викликали об’єктивну необхідність розроблення та втілення на українських підприємствах принципово нових підходів до управління конкурентоспроможністю продукції і формування стратегії підприємства.
Стабільність функціонування фірми на ринку визначається конкурентоспроможністю товарів, які нею виробляються, наданих нею послуг і можливостями, що забезпечують успішність у конкурентній боротьбі.
Тому тема дослідження, присвячена питанню менеджменту конкурентоспроможності українських підприємств на зовнішньому ринку, є актуальною і своєчасною. Значення обраної теми полягає у тому, що через підвищення менеджменту конкурентоспроможності українських підприємств на зовнішньому ринку можна підвищити експортний потенціал країни.
Проблеми пізнання в галузі конкурентоспроможності підприємств пов'язані зі складністю та динамічністю розвитку світового ринку в умовах глобалізації світової економіки, наявністю різних форм міжнародної конкуренції в різних галузях, високою долею монопольного сектору в українській економіці, недостатнім досвідом роботи українських підприємств на зовнішньому ринку та ін.
Метою дослідження є розробка шляхів удосконалення управління конкурентоспроможністю українських підприємств на зовнішньому ринку на прикладі ВАТ «ТУСМО».
Для досягнення наміченої мети поставлені наступні задачі: виконати аналіз кон'юнктури та сучасних тенденцій розвитку світового ринку; розглянути конкурентоспроможність як фактор успіху підприємства на світовому ринку; проаналізувати конкурентоспроможність українського виробника на зовнішньому ринку; виявити причини низької конкурентоспроможності українських підприємств; визначити напрямки та шляхи підвищення менеджменту конкурентоспроможності українських підприємств на зовнішньому ринку.
Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та прикладних аспектів забезпечення конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок.
Об'єктом дослідження є менеджмент управління конкурентоспроможністю підприємства ВАТ «ТУСМО».
У роботі були використані результати наукових досліджень як вітчизняних, так і закордонних учених, що спеціалізуються на розгляді проблем менеджменту конкурентоспроможності, а також інформаційною базою для роботи були звіти статистики Міністерства промисловості України, звіти Державного митного комітету, дані Держкомстату України, Закони України, звіти про фінансову діяльність ВАТ «ТУСМО» та інші джерела.
При виконанні роботи застосовувались наступні методи досліджень - загальнонаукові методи пізнання: формальна логіка (аналіз і синтез, індукція та дедукція), діалектична логіка (сходження від абстрактного до конкретного), системний аналіз; економіко-статистичні методи.
Інші роботи з даної категорії: