Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Діяльність підприємства не може бути ефективною, якщо вона відбувається хаотично, без проекту та плану, бо при цьому можливості підприємства використовуються не повністю. Тому проектування та планування є необхідною діяльністю, яка може поліпшити всі показники функціонування підприємства.
Багато неприємностей доставляють черги, наприклад, відвідувачів у кафе, їдальнях, ресторанах, або водіїв автомобілів на товарних базах, що очікують розвантаження, завантаження або оформлення документів. У зв'язку з цим виникають задачі аналізу існуючих варіантів виконання всієї сукупності операцій, наприклад, торговельного залу супермаркету, ресторану або в цехах виробництва власної продукції для цілей оцінки їхньої роботи, виявлення слабких ланок і резервів для розробки в остаточному підсумку рекомендацій, спрямованих на збільшення ефективності операційної діяльності.
Крім того, виникають інші задачі, пов'язані зі створенням, організацією, проектуванням й плануванням нового економічного, раціонального варіанта виконання операцій у межах торговельного залу, кондитерського цеху, всіх ланок обслуговування ресторану, кафе, їдальні, планового відділу, бухгалтерії, відділу кадрів тощо.
Проблемам проектування послуг та впровадження методів теорії масового обслуговування в операційній діяльності підприємств присвячено багато робіт сучасних дослідників, зокрема А.Є. Батюка, З.П. Двуліта, К.М. Обельовської, І.М. Огородника, Л.П. Фабрі, Г. Фоміна та ін.
Предметом даної роботи є проектування послуг та вибір процесу обслуговування.
Об'єктом дослідження виступає аналіз поточного стану обслуговування та розробка пропозицій щодо впровадження сучасних методів теорії системи масового обслуговування на підприємстві.
Метою даної роботи є визначення основних теоретичних принципів проектування послуг та їх практична реалізація в ТОВ «Роксана», котре спеціалізується на ремонті апаратури, комп'ютерів, годинників.
Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
— розглянути методологічні засади проектування послуг;
— дослідити ефективність операційної діяльності ТОВ «Роксана», визначити проблеми організації процесів обслуговування на підприємстві;
— обґрунтувати стратегічне вирішення завдання зниження невиробничих витрат шляхом аутсорсингу, надати методику визначення основних параметрів процесів обслуговування з використанням методів системи масового обслуговування.
В роботі використовуються різні методи дослідження: економіко-математичні, емпіричні, порівняння, аналізу тощо.
Інформаційною базою роботи служать наукові публікації з обраної теми, документи і звіти досліджуваного підприємства.
Відповідно до поставлених задач робота поділена на три розділи. В кінці роботи наведено висновки, що ґрунтуються на проведеному дослідженні, подано список використаної літератури та додатки.