0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тести Креативний менеджмент (ID:221881)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 5
Рік виконання: 2017
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
відповіді на тести розділ 1
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Латентний період обробки інформації, коли завдання відкладається, але мозок продовжує працювати над проблемою, називається: виявлення бар’єру інсайт усвідомлення проблеми інкубація Народження ідеї на інтуїтивному рівні називається: інсайт синтез верифікація інкубація Що є найбільш важливим активом компанії в добу економіки знань? інтелектуальний капітал фінанси сировина устаткування У «Новітньому філософському словнику» А. А. Гріцанова знання трактується як: сукупність інформації, розуміння, поінформованості, отриманих в результаті досвіду результат процесу пізнання, осягнення дійсного світу людиною, адекватне відображення об'єктивної дійсності в свідомості у вигляді створюваних в процесі пізнання уявлень, понять, думок, теорій, виявлених і освоєних законів і принципів організації речей, картин. сукупність інформації, яка є структурованою, яка не має часових обмежень селективна, впорядкована, отримана певним способом (методом), оформлена у відповідності до якихось критеріїв (норм) інформація, що має соціальне значення і визнається саме як знання певними соціальними суб'єктами і суспільством в цілому За рівнем експліцитності знання класифікують на такі групи: процедурне знання, експліситне знання реалізоване знання, когнітивне знання експліситне знання, таситне знання декларативне знання, процедурне знання Яка головна мета креативного менеджменту? підвищити вірогідність виникнення нових креативних ідей, які можуть матеріалізуватися в інноваційних продуктах дослідження інтелектуального капіталу організації дослідження творчого потенціалу організації, виявлення і аналіз факторів, що впливають на креативність і творчий потенціал організації оцінка і відбір нових знань в організації Мобілізація творчого потенціалу компанії вимагає: мінімального регламентування діяльності, залучення неформальної логіки, пошуку нестандартних рішень розподілу повноважень, залучення абстрактного мислення, інтуїції субординації, дисципліни, впорядкованості максимального регламентування діяльності, залучення формальної логіки, пошуку стандартних рішень До системи креативного менеджменту входять: менеджмент організації, працівники, інформаційні ресурси організаційні структури, знаннєвий та людський ресурс, організаційна культура фінанси, інформація, працівники матеріально технічний капітал, інтелектуальний капітал, фінансовий капітал Як називається мислення, пов'язане з функціонуванням правої півкулі головного мозку? конвергентне вертикальне дивергентне латеральне Хто або що є об’єктом креативної діяльності в компанії? креативні ідеї креативний продукт керівництво працівники Як називається мислення, пов'язане з функціонуванням лівої півкулі головного мозку? дивергентне вертикальне конвергентне латеральне Знання стають третім чинником економічної системи. Які два інших? підприємства і праця праця і капітал підприємства і споживачі споживачі і капітал Назвіть ознаки інтуїтивних процесів за Ільїним: раціональність, мимовільність, стереотипність, раптовість, неусвідомленість, автономність автономність, мимовільність, раціональність, логіка, усвідомленість мимовільність, непередбачуваність, раптовість, неусвідомленість, ірраціональність, автономність мимовільність, спонтанність, раптовість, усвідомленість, ірраціональність Якими є складові моделі організаційної креативності М. Чикзентміхайлі? особистість, організація, знання і їх взаємодія людина, знання, креативний продукт, середовище домен знань, особистість, середовище та їх взаємодія людина, організаційні процеси,середовище і їх взаємодія За моделлю Альбрехта оптимальною для творчості є: зона стратегічної переваги зона професійної активності зона високої конкуренції зона творчої активності Напрямами розвитку креативного менеджменту як окремої дисципліни є: організаційна культура, управління персоналом, організаційне навчання організаційна креативність, стратегічне управління, управління знанням організаційні структури, управління персоналом, управління знаннями організаційна креативність, управління знаннями, організаційне навчання Процес розроблення бізнес-ідей включає такі етапи: дослідження ринку,оцінка і відбір ідей, планування реалізації, аналіз результатів реалізації дослідження ринку, генерування ідей, визначення можливостей реалізації, планування реалізації дослідження ринку, визначення можливостей, генерування ідей, планування реалізації пошук і визначення можливостей, генерування ідей, оцінка і відбір, планування реалізації На яких етапах розроблення бізнес-ідей застосовується конвергентне мислення? на етапах пошуку і визначення можливостей та планування реалізації на всіх етапах на етапах оцінки та відбору ідей та планування реалізації на етапі пошуку і визначення можливостей Виберіть із запропонованого класифікацію знань за Ф. Блеклером: практичне, соціальне, реалізоване, культурне, когнітивне знання когнітивне,соціальне, культурне, часове знання культурне, когнітивне, практичне, часове, реалізоване знання реалізоване, когнітивне, практичне, культурне, кодифіковане знання Рисами неструктурованих проблем є: неочевидність, невизначеність, суперечливість, емоційне забарвлення складність, невизначеність, несуперечливість, новизна складність, невизначеність, суперечливість, емоційна залученість тих, хто їх вирішує складність, спонтанність вирішення, неусвідомленість, інтуїтивність В якому з цих випадків людина використовує механізм інтуїції? одночасна робота з великою кількістю складних проблем і невизначеність ситуації у разі відсутності обмежень у часі і ресурсах визначеність результатів діяльності не має необхідності діяти до остаточного формування і осмислення ситуації За Т. Амабайл найважливішим компонентом моделі креативності є: креативність знання мотивація інтелект Яке мислення, на думку Е. де Боно, є головною характеристикою творчих особистостей? латеральне дивергентне конвергентне вертикальне До функцій знання відносяться такі: онтологічна, пізнавальна, стимулююча мотивуюча, оцінююча, направляюча оцінююча, орієнтовна, онтологічна пізнавальна, направляюча, оцінююча Інтеракціоністський підхід в дослідженні креативності означає: пояснення поведінки людини її здібностями і тим соціальним контекстом, в якому людина перебуває і діє пояснення поведінки людини її мотивацією та здібностями пояснення креативності людини тим соціальним контекстом, в якому людина перебуває і діє пояснення поведінки людини її здібностями та моральними якостями За моделлю креативності Т. Амабайл креативність може бути представлена як сукупність таких трьох компонентів: творче мислення, компетентність, мотивація компетентність, мотивація, знання мотивація, досвід, компетенція процеси, середовище, мотивація До культурного знання відноситься (за Ф. Блеклером): знання, що відноситься до процесу досягнення спільного розуміння в колективі чи суспільстві це знання про те, «що робити», а не знання «як робити» знання є не контекстуальним і абстрактним, воно важливе в презентаційних технологіях зберігається у певних схемах дій, у конфігураціях матеріалів, процесах та робочих наказах Який з цих аспектів є ключовим для креативного мислення? здатність наполегливо працювати над складною проблемою, не дивлячись на перешкоди не можливість «відійти» від завдання на деякий час, а потім повернутися до нього, щоб поглянути на його вирішення свіжим поглядом комбінування знань, що належать до пов’язаних галузей здатність почуватися комфортно, погоджуючись з думкою інших За способом презентації знання класифікують на такі групи: реалізоване знання, когнітивне знання процедурне знання, когнітивне знання когнітивне знання, культурне знання декларативне знання, процедурне знання Модель Альбрехта містить шкали: цінність продукту і потреби споживачів аналіз ідеї і розрахунок часу аналіз ідеї і потреби споживачів аналіз продукту і розрахунок ефективності В якій країні найбільше працівників креативного класу за чисельністю? Росія Індонезія США Малайзія
Інші роботи з даної категорії: