0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тести Креативний менеджмент (ID:221883)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 5
Рік виконання: 2017
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
відповіді на тести розділ 2
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інтелектуальний капітал поділяється на людський та структурний. У свою чергу, структурний капітал складається із клієнтського та організаційного капіталу це структура запропонована: А. Брукінга, Т. Стюартом А. Брукінга Л. Едвінсона та М. Мелоуна Т. Стюартом Структура інтелектуального капіталу за К.-Е. Свейбі: людський, структурний, споживчий капітал активи ринку, активи інтелектуальної власності, активи інфраструктури, людські активи активи ринку, споживчий капітал, внутрішня структура організації індивідуальна компетентність, внутрішня структура організації, зовнішня структура організації Нагромаджена у процесі інтелектуальної діяльності сукупність знань, досвіду, навичок, творчості, здібностей, взаємовідносин, що знаходяться в процесі руху і обміну, мають економічну цінність і використовуються у процесі виробництва з метою отримання доходу це? фінансовий капітал інтелектуальний капітал креативний потенціал інноваційний потенціал Хронічна травма колективного мислення в компанії виникає в результаті: укорінення циклів двоконтурного навчання в свідомості компанії відсутності системного підходу у визначенні потреб у навчанні укорінення циклів одноконтурного навчання в свідомості компанії відсутності стратегії навчання і розвитку персоналу компанії Підприємства, що здійснюють проектно-консультаційну, підрядну та управлінську діяльність на договірній основі це? інжинірингові фірми технопарки «спін-офф» впроваджувальні фірми Основні механізми навчання за Р. Морзе: постійне навчання, досвід, практика освіта, практика, досвід практика, систематичне вирішення проблем, освоєння минулого досвіду самоосвіта, практика, нові завдання П. Сендж визначив п’ять елементів організації, що навчається: візія, інтелектуальні моделі, групова майстерність, командна робота, творче мислення місія, знання, групова майстерність, командна робота, творче мислення загальне бачення, інтелектуальні моделі, особиста майстерність, групове навчання, системне мислення загальне бачення, інтелектуальні моделі, особиста майстерність, командна робота, абстрактне мислення В яких випадках доцільно використання матричних структур? коли має місце часта зміна асортименту або технології коли проект, що розробляється, має бути унікальним коли проблема вимагає спільних зусиль фахівців різного профілю усі відповіді вірні Потенційними проблемами матричних структур є: відсутність налагодженої неформальної взаємодії між функціональним керівниками, конкуренція за ресурси, конфлікт ролей менеджерів і працівників відсутність формальної взаємодії між функціональними керівниками, конкуренція за споживачів, конфлікт ролей менеджерів і працівників конкуренція за ресурси, наявність взаємодії між функціональними керівниками, конфлікт ролей менеджерів і працівників конкуренція за споживачів, відсутність налагодженої взаємодії між функціональними керівниками Структура віртуальної організації включає в себе: логістичне підприємство, споживачі, конкуренти управлінське ядро, виробниче підприємство, конкуренти, консультанти підприємства управлінське ядро, виробниче підприємство, логістичне підприємство, незалежні консультанти споживачі, виробниче підприємство, логістичне підприємство Креативна техніка генерування ідей, в основі якої лежить ідея латерального мислення: інноваційна гра творча візуалізація техніка шести капелюхів синектика Сутність якої техніки полягає в тому, що учасників просять розкритикувати план і з реалізації ідеї, придумавши якомога більше проблем, пов'язаних з його виконанням? пошук підтримки метод балансового звіту діаграма Ісікави конструктивна критика Список стимулюючих питань – це креативна техніка на етапі: оцінки і відбору ідей пошуку і визначення можливостей генерування нових ідей планування реалізації Яка креативна техніка не використовується на етапі оцінки і відбору ідей: планування реалізації краща п'ятірка аналіз здійсненності і наслідків матриці переваг і недоліків Для попереднього відбору ідей рекомендується застосувати техніку: метод балансового звіту метод парного порівняння матриці переваг і недоліків сітку критеріїв Безперервне навчання – це: формальне навчання навчання протягом усього життя неформальне навчання навчання у молодому віці Технологією соціальної взаємодії для створення нових знань, що стала можливою завдяки сучасним Інтернет-технологіям є: хедхантинг віртуальна організація аутсорсинг краудсорсинг До методів опосередкованого стимулювання відносять: формування креативної організаційної культури індивідуальний підхід створення комфортабельних умов для роботи не тільки в офіційний робочий час, а й поза ним всі відповіді вірні Структура професійних знань є такою: 70% - формальне навчання, 30% - неформальне навчання 30% - освіта, 70% - практика 50% - формальне навчання, 50% - неформальне навчання 30% - формальне навчання, 70% - неформальне навчання Виберіть із наведеного списку основні особливості бізнес-інкубаторів: підтримують не тільки організації високих технологій, але і малий бізнес широкого спектру всі відповіді вірні підтримують лише стартапи підтримують тільки організації високих технологій Різновид навчання, спрямований на підтримку прийнятого в організацію працівника шляхом надання інформації і зворотного зв’язку називається: коучинг баддинг соціальне навчання тренінг Що не відносять до ознак інтелектуального капіталу? одночасне перебування в в формах запасу і продукту компонент визначення ринкової вартості зберігання в специфічних і нетрадиційних формах фінансова стійкість До основних задач створення технопарків відносять: підтримка виключно новостворених організацій, перетворення технологій в комерційний продукт, передача технологій в промисловість через сектор малого наукоємкого підприємництва підтримка не тільки організації високих технологій, але і малого бізнесу, становлення наукоємких організацій, перетворення знань і винаходів в технології перетворення знань і винаходів в технології, перетворення технологій в комерційний продукт, передача технологій в промисловість через сектор малого наукоємкого підприємництва, формування і ринкове становлення наукоємких організацій підтримка виключно новостворених організацій, підтримка малого бізнесу широкого спектру До умов функціонування творчих груп відносять: ринкові та організаційні умови соціальні та економічні умови внутрішньо групові та міжнародні умови внутрішньо групові та організаційні умови Назвіть механізми створення умов для навчання інтелектуального персоналу: формальні та неформальні програми, розвиваюча робота, забезпечення інформаційними ресурсами неформальні програми, підпорядкованість, забезпечення матеріально-технічними ресурсами формальні програми, розвиваюча робота, забезпечення інформаційними ресурсами формальні програми, мотивація, забезпечення документообігу Таксономія Блума виокремлює такі сфери навчання людини: когнітивна, емоційна, психомоторна когнітивна, мотиваційна, соціальна компетентісна, мотиваційна, кінестетична знаннєва, психологічна, соціальна Організації, що спеціалізуються на розробці конструкторської документації та втіленні науково-технічних розробок в матеріальну форму це? венчурні фонди проектно-конструкторські організації бізнес-інкубатори технопарки Для аналізу причинно-наслідкових зв’язків і виявлення чинників, що етодів впливають на можливість реалізації нової ідеї використовують: діаграму Ісікави метод балансового звіту конструктивну критику пошук підтримки Вид мозкового штурму при допущенні обговорення (відсіювання) ідей на стадії їх висунення і визначенні прийомів генерації ідей: мозковий штурм техніка фокальних об'єктів синектика ментальні карти До внутрішньо групових умов функціонування творчих груп відносять: спільна творча мета, гетерогенність, толерантність, постановка задач свобода дій, ресурси підприємства, мотивація і винагорода спільна творча мета, свобода дій, толерантність, мотивація і винагорода спільна творча мета, гетерогенність, толерантність, креативний клімат, навички групової роботи Метою моделі управління інтелектуальним персоналом є: створення системи управління інтелектуальним персоналом розробка виробничих процесів створення креативно-інноваційного продукту довгострокові ефекти управління персоналом Креативна техніка на етапі генерування нових ідей, яка використовує незалежне висування ідей кожним учасником творчої групи з наступним колективним розвитком і оцінкою ідеї, називається: колективний блокнот метод номінальної групи творча візуалізація класичний мозковий штурм Розставте в правильному порядку етапи навчання за моделлю Колба: осмислення досвіду, абстрактна теоретизація, застосування нового способу дій, практичний досвід практичний досвід, осмислення досвіду, абстрактна теоретизація, застосування нового способу дій застосування нового способу дій абстрактна теоретизація, практичний досвід, осмислення досвіду практичний досвід, абстрактна теоретизація, осмислення досвіду, застосування нового способу дій
Інші роботи з даної категорії: