Зразок роботи
Керівник, який вважає за необхідне спонукати підлеглих до висловлення своїх думок, уважний до їх пропозицій і прохань, враховує їхній настрій, але тільки доти, поки це допомагає роботі – це керівник, який:
Орієнтований на спілкування з підлеглими, але не особливо прагне враховувати «висхідну» інформацію.
Зовсім не орієнтований на спілкування з підлеглими.
Орієнтований на спілкування з підлеглими лише у межах розуміння доцільності такого спілкування.
У більшому ступені орієнтований на спілкування з підлеглими.
Яка функція ризику стимулює пошук нетрадиційних рішень проблем, що стоять перед підприємцем?
Інноваційна.
Захисна.
Регулятивна.
Аналітична.
Якщо головне завдання аналізу ризику – визначити фактори ризику, етапи роботи, при виконанні яких ризик виникає, тобто встановити потенційні сфери ризику, після чого ідентифікувати всі можливі ризики, то це:
Якісний аналіз ризику.
Кількісний аналіз ризику.
До зовнішніх способів оптимізації (зниження ризику) відносять:
Всі відповіді вірні.
Лімітування, диверсифікація.
Розподіл ризику, зовнішнє страхування.
Створення резервів (запасів), здобуття додаткової інформації.
Якщо критерії результативності діяльності підприємства – рівень забезпечення частини ринку, рівень адекватності обраних стратегій, тактики й механізмів управління, рівень досягнення поставленої мети, то метою підприємства є:
Немає вірної відповіді.
Збереження позиції на ринку.
Забезпечення результативності всіх підсистем менеджменту.
Виживання в перспективі.
Яка функція ризику пов'язана з тим, що наявність ризику передбачає
необхідність вибору одного з можливих варіантів рішення?
Захисна.
Аналітична.
Інноваційна.
Регулятивна.
Група витрат на організацію і забезпечення управління включає наступні напрямки витрат:
Службові відрядження і переміщення. Поштово-телеграфні, телефонні та канцелярські витрати. Інші транзакційні витрати.
Зарплата керівників і фахівців. Зарплата технічного та обслуговуючого персоналу. Премії і доплата управлінцям із фонду матеріального стимулювання.
Носії інформації та предмети управлінської праці. Засоби обробки інформації та оснащення процесів управління. Знання, умови праці тощо.
Науково-дослідні роботи і наукова організація праці. Підготовка і підвищення кваліфікації менеджерів. Способи вдосконалення управління.
Організаційний розвиток реалізується у такій послідовності:
Діагностика. Розроблення нового плану втручання. Втручання для коригування конкретних проблем. Аналіз результатів коригування. Перевизначення проблемних галузей. Вирішення наступної проблеми.
Втручання для коригування конкретних проблем. Діагностика. Розроблення нового плану втручання. Аналіз результатів коригування. Вирішення наступної проблеми. Перевизначення проблемних галузей.
Немає вірної відповіді.
Діагностика. Втручання для коригування конкретних проблем. Аналіз результатів коригування. Розроблення нового плану втручання. Вирішення наступної проблеми. Перевизначення проблемних галузей.
Модель організаційного розвитку Грейнера на стадії зрілості містить наступні етапи:
Криза автономії.
Криза меж. Криза довіри.
Криза контролю.
Криза лідерства.
Форма реалізації організаційного розвитку на рівні групових відносин передбачає наступні напрями реалізації:
Сприяння командоутворенню, прояву лідерства в групі, попередження конфліктів (управління конфліктами).
Управління виконанням індивідом окремих завдань, розвиток змістової діяльності.
Побудову оптимальної структури між групових відносин шляхом створення сприятливого соціально-психологічного клімату в організації.
Злагоджену роботу підрозділів підприємства.
Група накладних витрат включає наступні напрямки витрат:
Носії інформації та предмети управлінської праці. Засоби обробки інформації та оснащення процесів управління. Знання, умови праці тощо.
Зарплата керівників і фахівців. Зарплата технічного та обслуговуючого персоналу. Премії і доплата управлінцям із фонду матеріального стимулювання.
Науково-дослідні роботи і наукова організація праці. Підготовка і підвищення кваліфікації менеджерів. Способи вдосконалення управління.
Службові відрядження і переміщення. Поштово-телеграфні, телефонні та канцелярські витрати. Інші транзакційні витрати.
Якщо критерії результативності діяльності підприємства – конкурентоспроможність стратегії, інноваційний потенціал, рівень реалізації обраних стратегій, то метою підприємства є:
Збереження позиції на ринку.
Забезпечення результативності всіх підсистем менеджменту.
Немає вірної відповіді.
Виживання в перспективі.
Сучасний метод розвитку організації за допомогою роботи з людськими ресурсами, що виник на перетині психології управління, організаційної і соціальної психології, менеджменту – це:
Ефективність.
Організаційний розвиток.
Всі відповіді вірні.
Результативність.
Спосіб звернення, коли керівник роз'яснює ситуацію, пояснює завдання, дає компетентні поради працівнику – це:
Умовляння.
Примушення.
Спонукання.
Переконання.
До типів актів комунікативної поведінки керівника відносять:
Всі відповіді вірні.
Офіційні, неофіційні.
Безпосередні, опосередковані.
Усні, письмові.
Метод відкритої дискусії з проблеми для вироблення єдиної думки експертів – це:
Немає вірної відповіді.
Метод Дельфі.
Метод комісії.
Метод суду.
Модель організаційного розвитку Айзедиса на стадії зростання містить наступні напрями розвитку:
Всі відповіді вірні.
Координація. Співробітництво.
Творчість. Керівництво. Делегування повноважень.
До складових критерію установки на перспективу НЕ відносять:
Установку на оптимальне поєднання загальнодержавних і групових інтересів.
Створення умов та способів професійного і службового просування працівників на певному підприємстві.
Орієнтацію керівника на науково-технічний прогрес і передові організаційні форми господарської діяльності.
Ігнорування механізму соціального планування та прогнозування.
До загальних функцій менеджера НЕ відносять:
Формує колектив організації, забезпечує узгодженість усіх його ланок.
Розробляє і здійснює маркетингову концепцію розвитку організації.
Визначає цілі організації, вирішує, що треба для їх досягнення.
Немає вірної відповіді.
Малокомпетентна робота управлінських і інших служб відноситься до:
Зовнішніх факторів ризику непрямої дії
Зовнішніх факторів ризику прямої дії.
Об’єктивних внутрішніх факторів ризику.
Суб’єктивних внутрішніх факторів ризику.