0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Процесуальний підхід до організації управління на підприємстві (ID:22959)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 80
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1 процесуальний підхід до організації управління на підприємстві 1.1. Поняття,суть і характеристики процесуального підходу управління організацією 1.2. Використання процесуального підходу управління на підприємстві Розділ 2. Використання процесуального підходу управління підприємством тов «олфа» 2.1. Організаційно-економічна характеристика та аналіз діяльності ТОВ «ОЛФА» 2.2. Аналіз системи управління на підприємстві 2.3 Використання процесуального підходу управління підприємством ТОВ «ОЛФА» 2.4. Оцінка ефективності управління бізнес-процесами на досліджуваному підприємстві Розділ 3 шляхи вдосконалення використання процесуального підходу в управлінні тов «олфа» 3.1. Формування ефективної системи управління бізнес-процесами ТОВ «ОЛФА» 3.2. Заходи щодо покращення процесуального підходу в управлінні ТОВ «ОЛФА» 3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів Висновки Список використаної літератури Додатки Висновок Процесний підхід був значною віхою у розвитку управлінської теорії, а його основні складові застосовуються нині в практиці управління. Управління за процес ним підходом, розглядається як процес, що скла-дається з серії взаємопов'язаних дій, які називаються функціями управління. В свою чергу, кожна функція управління також являє собою процес, який складається з серії взаємопов'язаних дій. Отже, процес управління — це загальна сума всіх функцій управління. В уцпсрвій роботі досліджено організаційно-економічний механізм бізнес-процесів в ТОВ «ОЛФА». Визначено, що ефективність бізнес-процесів в ТОВ «ОЛФА. знижують певні недоліки. По-перше, це недостатня компетентність і професійність управлінських кадрів системи збутової логістики. Цим пояснюються відмічені недоліки в організації технології обслуговування (наприклад, відсутність контрольно-аналітичних функцій своєчасності і повноти виконання замовлень клієнтів, відсутність стандартизованих умов обслуговування і т.д.). По-друге, високий рівень бюрократизації процесів сладських операцій на підприємстві внаслідок чого на підприємстві відбувається затримка процесу прийомки і розвантаження транспорту постачальника, формування і завантаження товарів покупцям (клієнтам). По-третє, низький рівень організації інформаційної інфраструктури підприємства, відсутність інтегрованого інформаційного центру продовж всього логістичного ланцюга. Оцінка економічної ефективності бізнес-процесів показала її низький рівень. Негативним явищем в господарській діяльності підприємства є зниження чистого прибутку в 2009 році, порівнянно з 2008 роком, що пов’язано зі значними операційними та фінансовими витратами. За абсолютними показниками ефективності виробничої та імпортної діяльності визначено, що реалізація імпортних фармпрепаратів забезпечує для підприємства більший обсяг грошових надходжень, ніж від продукції власного виробництва. Проте, відносні показники ефективності діяльності підприємства показали протилежне. Рентабельність дяльності по реалізації продукції власного виробництва за період 2007-2009 рр. значно перевищує рентабельність реалізації імпортних фармпрепаратів. Для поглибленого аналізу ефективності бізнес-процесів за критерієм мінімізації витрат в ТОВ «ОЛФА» були розраховані рівні окремих складових витрат, пов”язаних з імпортом. Дослідження проводилося за таким їх розкладом: витрати на організацію закупівель товарів, витрати на зберігання, витрати на збут, витрати на доставку товарів споживачам. Рівень логістичних витрат визначався як % до суми чистого доходу за відповідний період. Упродовж досліджуваного періоду рівень логістичних витрат на організацію експортно-імпортних операцій мав стійку тенденцію до зростання (з 12,8% у 2007-му до 13,5% у 2009 році).Таким чином, рівень витрат на придбання збільшився на 0,7%. З метою обґрунтування напрямків підвищення ефективності бізнес-процесів ТОВ «ОЛФА» було побудовано їх деталізовану схему за певними процесами. Перша група бізнес-процесів - це основні бізнес-процеси: закупівля фармпродукції у іноземних постачальників; иитний контроль та митне оформлення; складування; збут; транспортування. Друга група бізнес-процесів - це забезпечуючі процеси: фінансовий аналіз, маркетингова діяльність; облік господарських операцій; інформаційні технології. Третя група процесів - це процеси управління: стратегічне управління; управління основними бізнес-процесами; управління персоналом. За результатами проведеної діагностики було виявлено „вузькі місця”, що знижують ефективність діяльності компанії. Це, по-перше, неадекватний обсяг залишків товарних запасівна складах, що призводить до заморожування коштів та відповідне зростання витрат на їх зберігання. По-друге, значний обсяг дебіторської заборгованості, що також відволікає кошти з обороту і підприємство вимушене шукати „платні” джерела фінансування, мається на увазі залучення позикового капіталу. По-третє, це значна частка логістичних витрат ( митні платежі, складування, транспортування) в структурі загальних витрат, а також зростання логістичних витрат вищими темпами, аніж зростання доходів від реалізації. Сформовано пріоритети, на які потрібно орієнтуватися для подолання негативних моментів діяльності компанії і можливостей використання сильних сторін для зміцнення позицій на фармацевтичному ринку в процесі реінжинірингу основних бізнес-процесів. Визначені наступні пріоритети ТОВ»ОЛФА» : Інтереси клієнтів –– Інноваційність - Гнучкість – Ефективність На підставі проведеного стратегічного аналізу діяльності підприємства та розробленої стратегічної карти цілей підприємства визначені наступні основні пропозиції з підвищення ефективності основних бізнес-процесів підприємства. 1. Скорочення товарних залишків та вдосконалення системи закупівель 2. Скорочення дебіторської заборгованості та розробка кредитної політики 3. Оптимізація складських витрат 4. Контроль і оптимізація транспортних витрат. 5. Впровадження системи фінансового контролінгу 6. Впровадження системи електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів. В роботі детально описано комплекс тактичних заходів в рамках запропонованих рекомендацій. Впровадження комплексу заходів дозволить підвищити ефективність управлінської праці та рівень прибутковості підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: