0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Закордонні моделі управління підприємством (ID:22971)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи американської, японської та західноєвропейської моделей управління організацією 1.1. Американська модель менеджменту 1.2. Західноєвропейська модель менеджменту 1.3. Японська модель менеджменту Розділ 2. Ключові аспекти успіху провідних американських компаній та їх ефективних менеджерів 2.1. Фірма «Xerox» і Енн Малкахі 2.2. General Electric і Джека Уелч Розділ 3. Нові вимоги до управлінської діяльності в Україні Висновки Список в використаних джерел Висновки Секрет успіху найбільших компаній прямо пов'язаний з управлінськими стереотипами їхніх керівників. На основі порівняльних досліджень у сфері менеджменту виникла концепція, згідно з якою виділяється три моделі управління, диференційовані за принципом культури: американська, японська та європейська. Відповідно до цієї класифікації, управлінська культура в США націлена на досягнення успіху, їй притаманні індивідуальний характер прийняття рішень та індивідуальна відповідальність. В японській культурі управління цінуються людські відносини, колектив вважається другою сім'єю, рішення приймаються колективно і відповідальність також колективна. У свою чергу, європейській моделі управління притаманні колегіальне прийняття рішень і делегована відповідальність, вузька спеціалізація працівників та особистий професіоналізм керівництва. Із проведеного дослідження менеджменту компаній General Electric і Xerox хочу зробити висновок, що в керуванні компанією найкраще "працює" сполучення свіжого погляду новачків і досвіду "ветеранів". Найбільш успішні трансформації бізнесу (Compaq, Nokia, General Electric, Xerox) здійснили "свої чужі" - менеджери, що працювали до підвищення усередині компанії, але поза її основною сферою. Так, Джек Уелч більшу частину кар'єри провів у периферійному підрозділі пластиків, Йорма Олліла працював з рахунками Nokia в Citibank, потім у фінансовому відділі Nokia, Енн Малкахі починала працювати в Xerox як торговельний представник, потім - віце-президентом компанії по розвитку персоналу, а пізніше - керівником підрозділу по роботі із клієнтами в ключових регіонах світу: Південній і Центральній Америці, Європі, Азії, Африці й Китаю. Аналіз менеджменту General Electric та порівняння його з системою менеджменту Xerox показав, що їхніми ключовими факторами успіху є: 1. висока компетенція персоналу й керівників; 2. перепідготовка і розвиток персоналу; 3. „відкрите” відношення до людей; 4. підвищення якості продукції й послуг; 5. розвиток сфери послуг, сервісу. При цьому, на відміну від GE, в Xerox не використовується система формування внутрішнього кадрового резерву, найчастіше відбувається оновлення керівних кадрів за рахунок менеджерів інших фірм, що виявили себе. Проте, як показує практика, економічно доцільніше формувати власний кадровий капітал: своїх ростити дешевше, ніж залучати сторонні таланти. Мова, концепції та інструментарій управління міжнародними корпо¬раціями зазнають сьогодні істотних змін. Посилюється важливість таких моментів у царині управління міжнародним бізнесом: 1. Дотримуватися належного балансу між культурним різноманіттям у масштабі всього світу та управ¬лінською культурою самої ор¬ганізації. 2. Створити систему цінностей і мо¬делей поведінки людей, шо пра¬ витиме за сполучний матеріал ор¬ганізації та сприятиме злагодженій і гармонійній роботі команди. 3. Підкреслювати роль інтелектуаль¬ного лідерства, що стає не менш важливим, ніж адміністративне або харизматичне лідерство. 4. Виявити значення інформаційної інфраструктури й аналітичних методів, які можуть стати джерелом величезної конкурентної життєз¬датності організації. 5. Залучати таланти, а також зберігати й мотивувати їх. Ця діяльність мо¬же стати важливішою від уп¬равління фінансовими ресурсами. 6. Швидкість реагування організації потребує прийняття рішень на нижчих її рівнях. Ієрархія має по¬ступатися місцем швидкості (опе¬ративності), а авторитет — компе¬тентності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: