Зміст
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи організації стимулювання праці персоналу на торговельному підприємстві
1.1. Соціально-економічна сутність стимулювання праці персоналу торговельного підприємства
1.2. Види стимулювання праці персоналу на торговельному підприємстві
1.3. Сучасний світовий досвід організації стимулювання праці персоналу та передумови його застосування на вітчизняних підприємствах торгівлі
Розділ 2. Дослідження стану та ефективності системи стимулювання праці персоналу ТОВ „Європа 999”
2.1. Аналіз стану системи стимулювання праці персоналу ТОВ „Європа 999”
2.2. Дослідження ефективності системи стимулювання праці персоналу ТОВ „Європа 999”
2.3. Оцінка факторів, які впливають на ефективність системи стимулювання праці персоналу на ТОВ „Європа 999”
Розділ 3. Напрями вдосконалення системи стимулювання праці персоналу ТОВ „Європа 999” та організаційні заходи їх впровадження
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Висновки
Дослідження стимулювання персоналу в ТОВ„Європа-999” дозволило зробити наступні висновки.
В ТОВ„Європа-999” використовується погодинно-преміальна оплата праці, при якій додатково вводиться преміювання за якісне та своєчасне виконання завдань. Обов`язковою умовою преміювання є виконання місячного плану продаж. Премії робочим нараховуються по місячних результатах роботи пропорційно відпрацьованого часу.
Рівень оплати праці персоналу ТОВ„Європа-999” відповідає ринковому рівню та має тенденцію зростання. Проте відмічено, що заробітна плата працівників зростає не в залежності від особистої кваліфікації, кількості виконуваних завдань, якості їх виконання, а застосовується загальне однакове для всіх підвищення окладів і премій.
В ТОВ „Європа-999” для вдосконалення системи оплати праці і посилення стимулюючої функції заробітної плати необхідно встановити мінімальний базовий оклад у розмірі як мінімум 1000 грн. Базовий оклад по кожному розряду визначається шляхом множення МБО на розрядний коефіцієнт поділений на мінімальний 9 розряд.
Для вдосконалення системи преміювання в ТОВ „Європа-999” пропонується здійснити розробку розгалуженої платіжної матриці бонусів. Матрицю в ТОВ „Європа-999” потрібно побудувати таким чином, щоб максимально можливий бонус був важкодосяжним.
Мінімальний рівень, з якого починається виплата бонусів, крок по розміру виручки й сума бонусу на кожному щаблі розраховуються, виходячи із середньої й максимальної закупівлі, необхідної й можливої інтенсивності продаж новим клієнтам, бажаного розміру фонду оплати праці й т.п.
З метою орієнтації торговельного персоналу ТОВ „Європа-999” на постійний професійний розвиток і вдосконалювання персоналу рекомендується використовувати премію за професіоналізм. Така премія може призначатися за результатами атестації або проходження „ассессмент-центру”. На атестації, як правило, оцінюється відповідність співробітника формальним вимогам, що висуваються до його посади, наприклад, кількість залучених і потенційних клієнтів у роботі одночасно, рівень освіти, заповнення звітності, розмір середньої закупівлі. На „ассессмент-центрі” оцінка відбувається відповідно до компетенції - групами взаємозалежних професійно важливих якостей.
Зміни до системи оплати праці в ТОВ "Європа-999" необхідно розробити для кожної категорії персоналу й внести в Положення про оплату й преміювання праці на підприємстві. Запропоновані умови мотивації будуть мати більше диференційований вплив на кожного з співробітників і зможуть стимулювати роботу окремих категорій працівників.