0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення ефективності діяльності ТОВ «Лемтранс» на основі проектного підходу (ID:23092)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 90
Рік виконання: 2011
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП Розділ 1. Теоретично-методичні основи управління транспортним підприємством 1.1. Зміст основних категорій транспортної галузі 1.2. Особливості процесного підходу до управління підприємством 1.3. Цілі і процеси в управлінні проектами 1.4. Методи оцінки ефективності проекту Розділ 2. Оцінка ефективності діяльності ТОВ «Лемтранс» 2.1. Загальні відомості про підприємство 2.2. Аналіз фінансово-економічного становища підприємства 2.3. Стратегічний аналіз діяльності підприємства на ринку транспортних перевезень Розділ 3. Підвищення ефективності діяльності ТОВ «Лемтранс» на основі проектного підходу 3.1. Обґрунтування проекту та організація впровадження 3.2. Організаційно-виробничий план розвитку проекту 3.3. Оцінка ефективності проекту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ ВИСНОВКИ Будь-яку діяльність або комплекс видів діяльності, для яких використовують ресурси щодо перетворення входів на виходи, можна розглядати як процес. Для ефективного функціонування організації мають визначити численні взаємопов’язані та взаємодіючі процеси та управляти ними. Часто вихід одного процесу безпосередньо є входом наступного процесу, або управляючим впливом для іншого. Систематичне визначення процесів та їх взаємодії в організації, а також управління ними називають “процесним підходом”. Особливості процесного підходу до управління розглянуто на прикладі транспортної компанії ТОВ „Лемтранс”. Аналіз діяльності ТОВ „Лемтранс” виявлено, що основні економічні показники в 2010 році мають тенденцію до зниження. За період з 2008-2010 рр. чистий доход від реалізації зменшився на 1006,9 тис.грн., або на 7,3%. Чистий прибуток зменшився за даний період на 120,1 тис.грн., або на 18,4%. Рентабельність діяльності в 2008-2010 рр. складала відповідно: 6,1%, 12,1%, 5,9 %. Таке коливання рівня рентабельності оцінюється негативно, відбувається падіння його рівня. Зменшення рівня прибутковості пояснюється перш за все тим, що на протязі цих років істотно подорожчала вартість паливно-мастильних матеріалів, енергоносії, зросли витрати на оплату праці, внаслідок чого собівартість автоперевезень зросла за цей період в 2,5 рази, а транспортні тарифи підвищилися не значно, в середньому на 50%. Додатковим фактором зниження рівня прибутковості підприємства було розгортання фінансової кризи в країні, внаслідок чого обсяги перевезень в ІІ півріччі 2010 року суттєво впали. Аналіз фінансових ресурсів підприємства показав, що структура фінансових ресурсів підприємства за останні роки погіршилась, частка власного капіталу і оборотних активів зменшились, а частка позикового капіталу та необоротних активів - відповідно зросли. За результатами аналізу фінансового стану зроблено висновок, що підприємство має недостатню фінансову стійкість. Хоча у підприємства вистачає власних коштів та короткострокових кредитів- воно використовує кредиторську заборгованість та має велику суму простроченої дебіторської заборгованості. Внаслідок зменшення власних коштів в структурі капіталу, а також низького рівня ліквідності підприємство має високий ризик втрати платоспроможності. Одним із шляхів покращення даного становища є збільшення обсягів господарювання з метою забезпечення прибутковості підприємства та покращення його фінансового становища. Аналіз ефективності використання вантажного парку ТОВ „Лемтранс” дозволив виявити, що показники роботи вантажного автотранспорту в 2010 році є нижчими за попередні роки, у результаті чого обсяг вантажообігу суттєво знизився. Зниження ефективності використання автопарку викликано зростанням цілоденних й внутрізмінних простоїв автомашин, а також зростанням кілометражу руху вантажівок без вантажу. Для подолання негативних збиткових тенденцій і підвищення рівня прибутковості в дипломній роботі розглядається проект оптимізації бізнес-процесів. Проектом розвитку ТОВ „Лемтранс” визначена реалізація наступних заходів: - вихід на міжнародні ринки шляхом організації міжнародних транспортних перевезень; - надання широкого спектру ремонтних і сервісних послуг замовникам; - зниження собівартості транспортних послуг шляхом впровадження системи супутникового зв”язку, яка дозволяє контролювати витрати ПММ, кілометраж, ефективність використання робочого часу); - зниження тарифу на внутрішні вантажні перевезення для підвищення обсягу вантажообігу. Витрати на впровадження проекту оптимізації бізнес-процесів в сукупності становлять 1192,8 тис.грн., при цьому власними коштами планується покрити 540 тис.грн., а 652,8 тис.грн - залучити на умовах банківського кредиту терміном на 2,5 роки. Згідно з проектом підприємство купує два сідельні тягачі з напівпричепами для надання послуг вантажних перевезень на міжнародних ринках. Завдяки, додатковим послугам (ремонт автотранспорту, відновлення шин, послуги стоянки та автомийки) підприємство підвищить загальну рентабельність та забезпечить максимально ефективне використання виробничих фондів. Складено прогноз надання послуг вантажних перевезень у натуральному і грошовому вигляді. Проведено калькуляцію витрат собівартості послуг вантажних перевезень на 1000 км, що дозволило скласти кошторис витрат на 2011-2012 рр. Для зниження конкурентного тиску і підвищення обсягів вантажних перевезень по Україні доцільно з липня 2011 р. зменшити існуючий тариф на внутрішні перевезення з 6,4 грн/км до 6,00 грн/км . По міжнародних вантажних перевезеннях підприємству не має сенсу встановлювати нижчу ціну, ніж яка є на ринку (в середньому 12,55 грн.). Адже підприємство здійснює значні капітальні інвестиції в придбання тягачів, а також тому, що частка матеріальних витрат (палива) при міжнародних перевезеннях є досить суттєвою. З проведеного розрахунку фінансових результатів проекту визначено, що чистий прибуток в 2011 році становитиме 1316,6 тис.грн., що на 781,6 тис.грн., або на 147% вище, ніж в 2010 році. Зростання чистого фінансового результату обумовлено в першу чергу зростанням обсягів вантажоперевезень (здебільшого за рахунок міжнародних перевезень), а також надання сервісних та ремонтних послуг організації. Зростання чистого прибутку також обумовленно зниженням собівартості вантажних перевезень внаслідок впровадження контролю витрачання ПММ та контроль ефективності використання вантажівок (внаслідок встановлення системи супутникового зв”язку, що дозволяє відслідковувати витрату палива, місцезнаходження, а також кілометраж кожного транспортного засобу). Завдяки реалізації даних заходів, ТОВ „Лемтранс” уникне збитків від падіння попиту на послуги внутрішніх вантажних перевезень і отримає чисті грошові надходження в розмірі 1219 тис.грн в 2012 році і 1824 тис.грн. в 2013 році. Чиста рентабельність діяльності внаслідок реалізації проекту становитиме в середньому в 2012-2013 рр. 10-12%, що на 4-6 відсоткових пункти перевищує рівень 2010 року. Диференціація діяльності ТОВ „Лемтранс” шляхом організації міжнародних вантажних перевезень, а також надання ремонтних і сервісних послуг замовникам забезпечить щорічне одержання прибутків, що у 2-3 перевищують рівень чистого прибутку підприємства минулих років. Оцінка можливих ризиків ТОВ „Лемтранс” дала можливість визначити основні методи управління даними ризиками. Запропоновано створення резервів на покриття ймовірних непередбачуваних витрат в ТОВ „Лемтранс” у визначеному розмірі як % від чистого прибутку звітного періоду, що дозволить оперативно усувати тимчасові ускладнення у виробничій, фінансово-комерційній діяльності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: