0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Задача, Менеджмент організацій, №4156 (ID:23710)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 8
Рік виконання: 2009
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Комплексна ситуаційна задача Вихідні дані Ви – начальник відділення ВАТ "Будинок торгівлі", який є великим торговельним підприємством міста з продажу непродовольчих і продовольчих товарів. Основною метою підприємства є організація торгового обслуговування населення і здійснення іншої діяльності, спрямованої на соціально-економічні інтереси членів трудового колективу товариства. Основними клієнтами ВАТ є мешканці міста Черкаси. З метою надання додаткових послуг розвивається мережа ресторанного господарства. Останніми роками на підприємстві склалась критична ситуація у зв'язку з несприятливою ситуацією на ринку, високим рівнем конкуренції, скороченням попиту на продукцію, що пропонується підприємством. У зв'язку з маркетинговою орієнтацією всієї господарської діяльності у ВАТ "Будинок торгівлі" виникла проблема вдосконалення діючої організаційної структури управління (рис. 1). Також у ВАТ "Будинок торгівлі" спостерігається відхилення між фактично виконуваними функціональними обов'язками та формально закріпленими. Крім цього, багато функцій взагалі не передбачені відповідними діючими посадовими інструкціями. Найбільш істотні недоліки спостерігаються в посадових інструкціях, що конкретизують функціональні обов'язки працівників комерційного і планово-організаційного відділів (табл. 1). Недостатньо уваги на підприємстві приділяється рекламним заходам: – використовується лише внутрішня реклама; – відсутній спеціаліст з реклами; – розробляється бюджет рекламної діяльності. Це зумовлює необхідність розробки обґрунтованого управлінського рішення щодо складання рекламного бюджету. Для проведення аналізу дійсного стану та обґрунтованості управлінських рішень основні показники діяльності підприємства наведені в табл. 2. II. Завдання 1. Провести діагностику структури управління підприємством. 2. Розробити й обґрунтувати бюджет рекламної діяльності підприємства на наступний період. 3. Оцінити ефективність управління підприємством та розробити напрями вдосконалення структури управління.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: