0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №7 (задача), Менеджмент персоналу, №4157 (ID:23711)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 3
Рік виконання: 2011
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Характеристика систем управління персоналом залежно від моделі внутрішньо фірмового ринку праці Вихідні дані про характеристики двох систем управління персоналом залежно від моделі внутрішньо фірмової моделі ринку праці наведені у таблиці 1. Таблиця 1 Вихідні дані для визначення специфіки управління персоналом Критерій Бюрократична модель ринку праці Патерналістська модель ринку праці Характер відносин між фірмою і найманими працівниками Формальні відносини, які не виходять за межі виробництва Патерналістські (батьківські, сімейні) відносини роботодавців (менеджерів) з працівниками та їхніми сім’ями Зобов’язання адмі¬ністрації фірм щодо зайнятості працівників Залежать від економічної ситуації та особистих результатів роботи кожного працівника Високі гарантії зайнятості й відповідно очікування адмі¬ністрацією від працівників лояльності щодо фірми Ставлення й інте¬рес працівників до роботи або до фір¬ми Працівників цікавить передусім не організація, в якій вони працюватимуть, а їхня робота Інтерес до фірми, до її іміджу — на першому місці Стандарти і методи контролю продуктивності Використовуються індивідуально орієнтовані, формальні стандарти і методи контролю продуктивності Орієнтація на високу групову мотивацію і стандарти з використанням громадського робітничого контролю Відносини між менеджерами і пра¬цівниками в проце¬сі вирішення проб¬лем Мають переважно консультативний характер Як захід підкріплення загальних цілей використовується метод спільної участі менеджерів і працівників у вирішенні проблем Конкуренція між працівниками Дуже сильна Практично відсутня Характер добору персоналу Працівники у фірму добираються насамперед за критеріями формальної освіти за спеціальністю та (або) практичного досвіду і навичок роботи за спеціальністю Працівники добираються фірмою на все життя безпосередньо після школи на основі академічних успіхів, тестування в фірмі з екстенсивною програмою «відсіювання». Крім того, при доборі використовуються дружні стосунки та шкільні зв’язки Критерії просуван¬ня працівників по службі Просування по службі та винагорода залежать передусім від індивідуальної продуктивності, яку оцінюють менеджери. Критеріями диференціації індивідуального заро¬бітку є кількість та якість виконаної роботи Просування по службі й винагорода залежать від таких суб’єктивних факторів, як освіта, стаж роботи, вік, форма найму тощо. Наведені фактори є також критеріями диференціації індивідуального заробітку Тип організаційної структури та харак¬тер розподілу функцій, закріплення обов’язків та відповідальності Ієрархічна бюрократія з спеціалізованими та дуже структуризованими функціями і положенням; обов’язки і відповідальність чітко визначені та розписані для кожного працівника Ієрархічна організація з нежорсткими, широкими функціями і неформальним описом посадових обов’язків. Така організація значною мірою спирається на внутрішні групові норми кооперації з по¬шуком компромісу і високими стандартами групових досягнень Формування оргструктури навколо окремих осіб або груп працівників Оргструктура будується навколо окремих осіб Оргструктура будується навколо груп працівників Ставлення адміністрації фірм до вит¬рат на робочу силу Максимальний прибуток на інвестований капітал завдяки технологічній та індивідуальній продуктивності Люди розглядаються як найцінніше надбання для досягнення цілей фірми Збіг цілей працівників і фірми Працівників здебільшого роздратовує робота, але їх можна стимулювати матеріально, як¬що виконання завдань жорстко контролюється. Тому вважається, що цілі організації не збігаються з цілями працівників Цілі організації та працівників розглядаються як загальні групові цілі Характер системи прийняття рішень Система прийняття рішень дуже централізована — зверху вниз, документована, має широке усне спілкування після прийняття рішення з метою добитися виконання рішення Система прийняття рішень децентралізована — знизу догори, є неформальною, з усним спілкуванням з метою пошуку згоди. А система письмової реєстрації використовується як підтвердження розпоряджень Завдання полягає в тому, щоб визначити специфіку управління персоналом на вітчизняних фірмах і на фірмах з іноземним капіталом відповідно до наведених критеріїв і характеристик.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: