0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості впровадження сучасних концепцій маркетингового менеджменту на підприємствах України (ID:24356)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2011
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи концепції маркетингового менеджменту 1.1. Сутність маркетингу та маркетингового менеджменту 1.2. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 1.3. Процес маркетингового менеджменту на підприємстві Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика «-------» 2.1. Організаційно-управлінська характеристика підприємства та історія його розвитку 2.2.Оцінка виробничо-господарської діяльності «-------» 2.3. Аналіз фінансового стану «-------» Розділ 3. Особливості впровадження сучасної концепції маркетингового менеджменту на «-------» 3.1. Формування маркетингоорієнтованої системи управління підприємством як основна умова стійкого розвитку 3.2. Оцінка готовності «-------»до реалізації маркетингової стратегії 3.3. Основні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю «-------» Висновки і пропозиції Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: