Зміст
Аннотація
Вступ
Розділ
Теоретичні основи стратегічного управління
1.1. Суть, значення та основні поняття стратегічного управління
1.2. Процес стратегічного управління
1.3. Стратегічні альтернативи розвитку підприємницьких структур
Розділ
Аналітичні аспекти стратегічного управління
На кп фабриці "лучанка"
2.1. Загальна характеристика КП фабрики "Лучанка"
2.2. Стратегічний аналіз діяльності
2.2.1. Аналіз структури та використання основних фондів
2.2.2. Аналіз чисельності та руху робочої сили
2.2.3. Аналіз фонду заробітної плати
2.2.4. Аналіз балансового прибутку
2.2.5. Аналіз рентабельності
2.2.6. Аналіз майна підприємства
2.2.7. Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості
2.3. Аналіз зовнішнього середовища
2.4. SWOT-аналіз
Розділ
Методичні підходи до вибору курсу
Стратегічного розвитку підприємства
3.1. Вибір стратегічного шляху розвитку підприємства
3.2. Оцінка ефективності стратегії розвитку підприємства
4. Охорона праці та навколишнього середовища
5. Економіко-математичні методи і моделі
Висновок
Список використаних джерел
В результаті SWOT – аналізу було вироблено стратегії організації:
Досягати росту виробництва на 15% щорічно.
Розширити асортимент продукції (блузи жіночі, піджаки жіночі).
Використовувати сучасне обладнання для підвищення якості.
Залучення інвестицій для оснащення виробництва новою технікою.
Зменшити обсяги виробництва малорентабельної продукції і зосередитись на виробництві високорентабельних.
Шукати нових партнерів для укладання можливості випуску нових товарів.
Був проведений аналіз двох інвестиційних проектів по виробництву блуз жіночих і піджаків жіночих. На основі проведеного аналізу було визначено що при найбільш ймовірних умовах при щорічному зростанні обсягів продаж значно привабливішим виглядає проект по виробництву піджаків жіночих і при несприятливих умовах незначну перевагу має проект по виробництву піджаків жіночих.
Отже, на підприємстві найдоцільнішим буде впровадження лінії по виробництву піджаків жіночих.
Можна зробити висновок: доцільно закупити нове обладнання по виробництву піджаків жіночих і розпочати їх випуск, дослідити ринок з метою впровадження нової продукції.
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1.1. Процес стратегічного управління
Рис. 1.2. SWOT- аналіз
Рис. 1.3. Визначення ВСД графічним способом
Рис. 1.4. Класифікація стратегій
Таблиця 2.1 Основні показники господарської діяльності КП фабрики “Лучанка”
Таблиця 2.2 Аналіз чисельності та руху робочої сили, чол.
Таблиця 2.3 Аналіз фонду оплати праці
Таблиця 2.4 Аналіз балансового прибутку КП фабрики “Лучанка”, тис. грн.
Таблиця 2.5 Аналіз рентабельності КП фабрики “Лучанка”
Таблиця 2.6 Актив балансу КП фабрики “Лучанка”, тис. грн.
Таблиця 2.7 Пасив балансу КП фабрики "Лучанка", тис. грн.
Таблиця 2.8 Аналіз дебіторської заборгованості КП фабрики “Лучанка”
Таблиця 2.9 Аналіз кредиторської заборгованості КП фабрики "Лучанка"
Таблиця 2.10 Стратегічний аналіз внутрішнього та безпосереднього середовища
Рис. 2.1. SWOT-аналіз
Таблиця 2.11 Аналіз внутрішнього середовища КП фабрики "Лучанка"
Таблиця 3.1 Динаміка очікуваного випуску блуз жіночих
Таблиця 3.2 Джерела фінансових вкладів
Рис. 3.1. Визначення ВСД графічним способом
Таблиця 3.3 Динаміка випуску блуз жіночих
Рис. 3.2. Визначення ВСД графічним способом
Таблиця 3.4 Динаміка випуску піджаків жіночих
Таблиця 3.5 Джерела фінансових вкладів
Рис. 3.3. Визначення ВСД графічним способом
Таблиця 3.6 Динаміка випуску піджаків жіночих
Рис. 3.4. визначення ВСД графічним способом
Таблиця 3.7 Зведена порівняльна характеристика двох інвестиційних проектів