Зміст
Вступ
Розділ 1 Теоретико - методологічні основи оцінки конкурентноспроможності підприємства
1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці
1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства
1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства
Розділ 2 Практичні засади управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства
2.1. Організаційно – економічна характеристика ПП „Черкасипивторг”
2.2. Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства
2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції, яку реалізує підприємство та цін на продукцію
Розділ 3 Шляхи підвищення конкурентоспроможності ПП «Черкасипивторг»
Висновки
Список використаної літератури
В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу.
В даній роботі були розглянуті організаційні особливості ПП «Черкасипивторг»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус на ринку пива в місті та Черкаській області.
Визначено, що основним завданням просування продукції є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію.
В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності.