0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (ID:27003)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 30
Рік виконання: 2007
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретико - методологічні основи оцінки конкурентноспроможності підприємства 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства Розділ 2 Практичні засади управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства 2.1. Організаційно – економічна характеристика ПП „Черкасипивторг” 2.2. Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції, яку реалізує підприємство та цін на продукцію Розділ 3 Шляхи підвищення конкурентоспроможності ПП «Черкасипивторг» Висновки Список використаної літератури В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу. В даній роботі були розглянуті організаційні особливості ПП «Черкасипивторг»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус на ринку пива в місті та Черкаській області. Визначено, що основним завданням просування продукції є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію. В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: