0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:27214)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 30
Рік виконання: 2005
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Завдання № Управління персоналом складний процес, що потребуе диференційного підходу до кожного питання. Управління персоналом забезпечуе підприемство висококваліфікованими кадрами За однією з класифікаторів функцій управління персоналом вони поділяються на 5 груп  1 група - управління забезпеченням кадрами;  2 група - управління розвитком кадрів;  3 група - управління підтримкою кадрів;  4 група - управління використанням кадрів;  5 група - управління втратами кадрів Необхідно визначити, які конкретні функції належать до вказаних груп Завдання № Організаційна структура підприемства виявляе зв’язки всіх функціональних підрозділів, їх залежність та виробничу відповідність. Організаційна структура управління підприємством включає такі підрозділи:  а) відділ кадрів;  б) відділ підготовки кадрів;  в) відділ організації праці та зарплати;  г) відділ техніки безпеки;  д) відділ соціального розвитку  Інші підрозділи Які функції персоналу ви б закріпили за кожним з вказаних відділів. Інформацію занести до таблиці Завдання № При виконанні функцій управління персоналом необхідно використовувати чітку послідовність їх застосування Визначення логічної послідовності виконання функцій управління персоналом Завдання полягає в розстановці в логічній постановці наведених нижче функцій управління персоналом і віднесення їх до певних підсистем Завдання № Порівняльний аналіз організаційної структури управління персоналом Для порівняння візміть організаційну структуру управління персоналом, що сформувалась до 1990 років в Україні і сучасну організаційну структуру або структуру управління персоналом зарубіжної фірми Дайте відповідь на запитання: 1) чим відрізняються наведені структуру управління персоналом; 2) чи змінився склад функцій в сучасній структуру управління персоналом; 3) що змінилося у змісті функціонування персоналом Подайте схему управління вашої організації Завдання № Ситуація: що заважає експортувати японський стиль управління персоналом? 1. Розгляньте наведену нижче інформацію: А. Американці та європейці сприймають як втручання в особисте життя природний для японців дух фірми - сім’ї, коли менеджери, як турботливі батьки, цікавляться подробицями життя своїх підлеглих, які виходять за рамки службових обов'язків Б. Коли, наприклад, співробітник європеєць відмовляється піти разом з колегами після роботи в ресторан, японці його звільняють, що суперечить чинному законодавству про працю. Коли японський менеджер запропонував італійцям запровадити принцип «зробив сам - допоможи іншому, але не сиди без діла», профспілки не погодились, мотивуючи це тим, що, якщо хтось не справився зі своїми обов'язками, то це пояснюється або неправильним завантаженням, або недостатньою кваліфікацією працівника. А у того, хто буде допомагати, збільшиться інтенсивність, тобто погіршаться умови праці. Японці проігнорували це «чудне» рішення, тоді профспілки оголосили страйк. Японські менеджери спробували встати за верстати, тоді профспілки звернулись до суду, посилаючись на те, що, якщо страйк був оголошений, в ньому мусять взяти участь всі, і виграли спір Японці змушені були адаптувати свою фірмову філософію до місцевих умов Г. Японська фірма «Ніссан» у Великобританії запропонувала менеджерам та інженерам по 8 годин на тиждень ставати до верстатів, тобто виконувати функції кваліфікованих робітників. Це викликало один із перших у Великобританії страйків «білих комірців» Д. Службовці - американці та європейці - прагнуть весь час «проявити себе», але це не сприймається в японських фірмах. В Європі та Америці людина мусить доводити свою дієздатність, вміло «подати» і «продати» себе, тому вона домагається реалізації своїх ідей дуже наполегливо. За японською ж традицією, працівник, який придумав, як поліпшити організацію роботи на фірмі, повідомить про свою ідею тільки свого безпосереднього начальника, причому лише один раз. Якщо відповіді на його пропозицію не буде, він ніколи про неї не нагадає 2. Зробіть належні висновки: А) дайте свою оцінку кожній ситуації; Б) наведіть відомі вам приклади поведінки японських, американських та інших іноземних менеджерів в Україні. Дайте свою оцінку; В) чи можливе, на вашу думку, адаптування японського чи американського стилю управління персоналом до умов в Україні? Г) наведіть приклади з практики, коли вам або вашим знайомим довелося зустрітися з проявами традиційно американського, японського чи європейського стилю управління персоналом Завдання № Характеристика систем управління персоналом залежно від моделі внутрішньо фірмового ринку праці Вихідні дані про характеристики двох систем управління персоналом залежно від моделі внутрішньо фірмової моделі ринку праці наведені в табл Завдання полягає в тому, щоб визначити специфіку управління персоналом на вітчизняних фірмах і на фірмах з іноземним капіталом відповідно до наведених критеріїв і характеристик, що зображені в таблиці Завдання № 1. Прочитайте та законспектуйте інформацію по порядок складання резюме та супроводжувального листа 2. Складіть резюме та супроводжувальний лист за своїми даними відповідно до такого оголошення: «Фірма на постійну роботу запрошує спеціаліста з інвестиційного аналізу. Вимоги до кандидата: чоловік/жінка; 20-35 років, вища економічна освіта, бажано мати досвід роботи в банках або інвестиційних компаніях, володіти комп'ютером на рівні ^Уогсі та Ехсеї, вільно володіти англійською/німецькою та українською мовами. Заробітна плата від 500 дол.» Примітка: резюме та супроводжувальний лист можуть бути складені відповідно до іншого оголошення за власним розсудом студента. В такому випадку необхідно навести повний текст використаного оголошення 3. Проаналізуйте надане оголошення про вакансію відповідно до положень Конституції та Кодексу законів про працю України Завдання № Розрахунок чисельності працівників за трудомісткістю виконуваної роботи провадиться з використанням такого показника, як корисний фонд робочого часу одного працівника. Необхідно: 1) розробити баланс робочого часу одного працівника (за таблицею 8.1), обчисливши ті показники, замість яких стоять знаки запитання; 2) проаналізувати використання робочого часу в звітному періоді за структурою робочого часу. Відповідь: Задача № Вихідні дані, які характеризують роботи, що підлягають виконанню за такими критеріальними показниками: трудомісткість, вартість та ступінь їх важливості, представлені в таблиці Таблиця 4 Вихідні дані для визначення обсягу робіт працівникам Роботи, що підлягають виконанню Критеріальні показники Треба розподілити зазначені роботи між трьома виконавцями так, аби забезпечити всім працівникам рівність показників, прийнятих як критеріальні в даній ситуації Завдання № 10. Визначення основних мотивів вибору професії Вибираючи свою майбутню професію, ви, очевидно, керувалися рядом мотивів, частина з яких мали вирішальне, а частина - другорядне значення. Щоб визначити, які з мотивів мали для вас вирішальне значення, а які другорядне, скористаємося наведеною нижче методикою, центральне місце в якій займають 18 тверджень про професію. Ці твердженя виражають 9 груп мотивів: 1) соціальні (твердження 1 і 2); 2) моральні (твердження 3 і 4); 3) естетичні (твердження 5 і 6); 4) пізнавальні (твердження 7 і 8); 5) творчі (твердження 9 і 10); 6) пов'язані зі змістом праці за обраною професією (твердження 11 і 12); 7) матеріальні (твердження 13 і 14); 8) престижні (твердження 15 і 16); 9) утилітарні (твердження 17 і 18) Інструкція. Користуючись табл. 7, виконайте послідовно такі дії: А) уважно прочитайте зміст кожного твердження, наведеного в графі 3; Б) оцініть, якою мірою кожне з тверджень відноситься до обраної вами професії, за такою шкалою: 5 - «так»; 4 - «скоріше так, ніж ні»; О - «важко відповісти»; 2 - «скоріше ні, ніж так»; 1 - «ні» Результат оцінювання занесіть в графу 4; В) знайдіть суму оцінок по кожній групі тверджень і занесіть в графу 5; Г) проранжуйте групи мотивів за одержаними сумами оцінок (графа 6). Ті групи мотивів, які матимуть найбільшу кількість балів, вважатимуться вирішальними в виборі вами майбутньої професії Використана література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: