Зміст
Вступ
Розділ 1 теоретичні основи управління структурою випуску продукції на підприємстві
1.1 Інформаційна та нормативна база дослідження управління структурою випуску продукції на підприємстві
1.2 Методологія дослідження організації випуску і реалізації продукції на підприємстві
1.3 Методика аналізу випуску і реалізації продукції
Розділ 2 аналіз структури випуску і реалізації продукції на ват «смілянський машзавод»
2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ «Смілянський машзавод»
2.2 Формування політики управління структурою випуску на підприємстві
2.3 Дослідження обсягів випуску продукції ВАТ «Сміламаш»
Розділ 3 шляхи вдосконалення структури випуску і релізації ват «смілянський машзавод»
Висновки
Список використаної літератури
Випуск і реалізація продукції як кінцевий результат підприємства, а також як економічна категорія належить до числа найскладніших. Поряд з такими категоріями як виробництво, витрати на виробництво, собівартість, вона є одним з головних елементів кожного підприємства.
В першому розділі роботи було зроблено аналіз нормативних і інформаційних джерел випуску і реалізації продукції, розглянуто основні характеристики виробничої політики та методику її оцінки.
В другому розділі роботи зроблено аналіз формування політики виробництва і реалізації на підприємстві ВАТ „Смілянський машинобудівний завод”. Смілянський машинобудівний завод являється одним із провідних підприємств у країнах СНД по виробництву обладнання для переробних галузей агропромислового комплексу та харчової промисловості. Завод знаходиться у м.Сміла Черкаської області.
В третьому розділі роботи подано шляхи вдосконалення політики випуску на підприємстві. Це, зокрема: впровадження на підприємстві нового обладнання. На сьогоднішні день на підприємстві використовуються: горизонтально-розточувальний верстат моделі 2620Е (1971 року виготовлення), радіально-свердлильний верстат моделі 2М55 (1979 року виготовлення), горизонтально-фрезерний верстат моделі 6Н83 (1955 року виготовлення), які можна було б замінити одним верстатом. На верстаті можна проводити три операції замість однієї, що знизить витрати часу, електроенергії, витрати на утримання та експлуатацію обладнання та загально виробничі витрати.
Ефективність впровадження даної пропозиції і її вплив на обсяг реалізації продукції розглянуто на прикладі виготовлення остова електродвигуна ЕД-141 на цьому верстаті. Остаточні підрахунки показали, що дана пропозиція збільшить обсяг реалізованої продукції на 216 тис.грн., собівартість зменшиться на 125,57 тис.грн., прибуток до оподаткування збільшиться на 341,57 тис.грн., а чистий прибуток – на 255,68 тис.грн.
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1.1 Етапи проведення стимулювання збуту
Таблиця 2.1 Основні техніко – економічні показники діяльності підприємства (тис.грн)
Таблиця 2.2 Оцінка фінансового стану підприємства
Таблиця 2.3 Обсяги випуску продукції в 2006-2008 роках
Таблиця 2.4 Аналіз виконання плану випуску і реалізації продукції
Таблиця 2.5 Випущена і реалізована продукція по основних галузях промисловості
Таблиця 2.6 Структура експортних операцій підприємства в 2007 – 2008 роках
Таблиця 2.7 Динаміка обсягів реалізації продукції в розрізі країн – замовників
Таблиця 2.8 Динаміка обсягів випуску і реалізації продукції по областям України
Таблиця 2.9 Частка випуску і реалізації продукції через дилерську мережу
Таблиця 2.10 Обсяги випуску і реалізації продукції по кварталам 2007 – 2008 років (тис.грн.)
Таблиця 2.11 Структура випуску і реалізації продукції в розрізі кварталів в 2007 – 2008 роках
Таблиця 3.1 Експлуатаційні характеристики верстатів
Таблиця 3.2 Амортизаційні відрахування горизонтально-розточувального верстату (м. 2636ГФ2)
Таблиця 3.3 Витрати на електроенергію
Таблиця 3.4 Витрати на поточні ремонти верстатів
Таблиця 3.5 Вартість утримання та експлуатації одиниці обладнання
Таблиця 3.6 Погодинні тарифні ставки оплати праці робітників верстатників на ВАТ „Смілянський машинобудівний завод”
Таблиця 3.7 Витрати на оплату праці при виготовленні остова електричної машини ЕД-141
Таблиця 3.8 Калькуляція на виготовлення остова електродвигуна ЕД-141 по заготівельно-котельнозварювальному цеху
Таблиця 3.9 Основні показники проекту
Таблиця 3.10 Розрахунки грошових потоків по роках
Таблиця 3.11 Розрахунок показників ефективності проекту
Таблиця 3.12 Розрахунок терміну окупності інвестицій по роках
Таблиця 3.13 Основні показники ВАТ „Смілянський машинобудівний завод”