0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційне забезпечення прийняття довгострокових рішень (ID:27702)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 48
Рік виконання: 2009
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні засади інформаційного забезпечення прийняття короткострокових рішень 1.1 Природа інформації, види економічної інформації 1.2 Управлінська інформація і закономірності її руху 1.3 Характеристика окремих типів управлінських інформаційних систем Розділ 2 практичні засади інформаційного забезпечення прийняття короткострокових рішень 2.1 Загальна характеристика Лисянського відділу соціальних допомог на базі управління праці та соціального захисту населення Лисянської райдержадміністрації 2.2 Організація інформаційного забезпечення прийняття короткострокових рішень 2.3 Технічне забезпечення прийняття короткострокових рішень Розділ 3 заходи щодо збільшення ефективності прийняття короткострокових рішень Висновки Список використаної літератури Дослідивши інформаційне забезпечення та документаційне оформлення відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Лисянської райдержадміністрації, ми можемо зробити висновки: - документація у відділі ведеться на українській мові та у відповідності до інструкції з діловодства; - разом з електронним документообігом у відділі субсидій ведеться і традиційний документообіг, так як деякі етапи документообігу неможливо повністю автоматизувати. Це етапи початкової обробки вхідних документів, їх попередній розгляд та частково архівне збереження документів. Детально вивчивши роботу відділу соціальних допомог (розділ 1), ми мали всі підстави стверджувати, що всі спеціалісти працюють у відповідності до Закону України “Про державну службу” та згідно Типового положення про відділ субсидій. Відділ соціальних допомог контролює повноту і правильність інформації, повідомленої заявниками для призначення субсидій та допомог, перевіряє обчислення розмірів субсидій та допомог, надсилає повідомлення надавачам житлово-комунальних послуг. Проте чітке виконання встановлених правил і процедур не гарантує повного обслуговування родин. У своїй практичній діяльності спеціалісти відділу керуються Положенням “Про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива”, а також Постановами КМУ, що стосуються відділу субсидій, Законами України “Про державну допомогу сім'ям з дітьми” та “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям”. Обсяг документообігу складається з числа вихідних, вхідних і внутрішніх документів за рік. Проаналізувавши документообіг у відділ соціальних допомог, можна сказати, що правильна організація документообігу сприяє оперативному проходженню документів в апараті управління, рівномірному навантаженню посадових осіб і впливає на управлінський процес в цілому. Підкреслимо, що головним показником, який характеризує документообіг, є найменше число документів, які беруть участь при проходженні, і час – необхідний для їх проходження. Нашими пропозиціями є: ПК “Наш Дім”, що дозволяє формувати різноманітні вихідні форми та звіти, починаючи з офіційних звітів (Державна статистична звітність, фінансова звітність, Переліки та ін.) і закінчуючи різноманітними формами та звітами, які зроблені за численними побажаннями користувачів. ПК містить засоби для перерахунку субсидій при зміні тарифів на житлово-комунальні послуги, а також засоби для пакетних розрахунків нових субсидій. Проте програма “Наш Дім” неудосконалена, через це виникає багато проблем при нарахуванні субсидій. Стара комп’ютерна техніка, часті збої інформації – все це дуже дезорганізує роботу. За відділом соціальних допомог закріплено комп’ютери старого випуску, цим створюється система постійної черги для роботи на ньому спеціалістами відділу, що негативно впливає на своєчасність обробки інформації, а для забезпечення виконання своїх службових обов’язків, спеціалісти змушені працювати у вихідні та святкові дні. Рекомендовано керівнику просити додаткові кошти для придбання комп’ютерів нового покоління та додаткову площу для їх встановлення, щоб кожен спеціаліст, приймаючи заяви, міг вводити повідомлені заявником дані безпосередньо в комп’ютер, що дасть змогу прийняти рішення про призначення (не призначення) допомоги, визначити її розмір. Закріплення комп’ютерів за працівниками дало б змогу організувати обмін даними з ЖЕО та іншими організаціями, надавачами послуг, податковою адміністрацією за допомогою електронної пошти, а також автоматизувати бухгалтерський облік та звітність.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: