0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Задачі зі стратегічного менеджменту (ID:27748)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 9
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Завдання Підприємство повинно налагодити виробництво певного виду продукції для задоволення потреб споживачів протягом визначеного часу. Конкретна кількість споживачів невідома, але очікується, що вона може становити одне з 5 значень: S1, S2, S3, S4, S5. Для кожного з цих значень існують 5 альтернативних варіантів рішень: А1, А2, А3, А4 і А Для кожного з можливих значень існує найкраща альтернатива з погляду можливих прибутків. Відхтлення від цих альтернатив призводить до зменшення прибутків через підвищення пропозицій над попитом або неповного задоволення попиту Потрібно знайти оптимальну альтернативу випуску продукції з погляду максимізації прибутків за критерієм Байєса за умов, що ймовірності виникнення попиту відповідно становитимуть 0,1; 0,2; 0,3; 0,25 і 0,15, а також за критеріями Лапласа, Вальда, Севіджа за умов повної невизначеності і Гурвіца – за коефіцієнтом оптимізм 0, Завдання Виробник звернувся у відділ маркетингу для зясування сподіваного попиту на товар. Дослідження відділу маркетингу показали: ймовірність того, що попит становитиме 1000 од. товару 0,1; 3000 – 0,5; 5000 – 0,25; 8000 – 0,15. Відхилення від цих рівнів призводить до додаткових витрат або через перевищення пропозиції над попитом становить 2 грн., або через неповне задоволення попиту – 1 грн. за одиницю. Дохід від виробництва – 12 грн. за одиницю. Для прийняття рішення виробнику потрібно враховувати думку директора з маркетингу і фінансового директора щодо їх корисності різних сум доходів Потрібно: визначити, скільки потрібно виробити продукції за допомогою критерію сподіваного доходу, побудувати два графіки корисності і визначити за ними співвідношення до ризику обох директорів, визначити корисність доходів для кожного директора і скільки одиниць продукції потрібно випустити з погляду кожного директора за правилом сподіваної корисності № Корисність доходів, тис.грн Директора з маркетингу Фінансового директора 0 10 40 70 100 0 10 40 70 1 0 6 12 30 100 0 80 90 97 Завдання Для компанії, яка впроваджує новий проект, відомі такі показники: чутливість компанії до ринку до впровадження нового проекту – 1,55, безризикова ставка – 16, середня доходність ринку 20, чутливість до ринку нового продукту – 1, Потрібно розрахувати необхідну доходність нового проекту, якщо 80% капіталу вкладається в існуючі проекти компанії і 20% - у новий проект. За розрахованими даними побудувати лінію надійності ринку цінних паперів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: