0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мотивація як функція менеджменту (ID:28027)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 56
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи суті і основних рис мотивації трудової активності персоналу 1.1. Сутність мотивації і стимулювання праці, їх характеристика 1.3. Сучасні методи і форми стимулювання трудової діяльності Розділ 2 Практичні аспекти мотивації роботи персоналу 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка матеріальної мотивації робітників 2.3. Оцінка нематеріальної мотивації роботіників Розділ 3 Шляхи посилення мотивації на підприємстві 3.1 Дослідження передового досвіду стимулювання праці та можливості його застосування на підприємстві 3.2 Підвищення мотиваційних елементів системи оплати праці та поліпшення умов праці Висновки Список використаної літератури Оплата праці є головним мотиваційним механізмом праці, хоча моральні й духовні фактори відіграють теж не останню роль. Заробітна плата спонукає до праці, до підвищення професійної майстерності. Від останнього переважно і залежить розмір оплати праці, але при цьому обов'язково враховують складність та умови роботи, професійно-ділові якості працівника, результати його роботи та господарської діяльності підприємства. Оцінка існуючих принципів і практики стимулювання праці в економіці України свідчить про те, що хоча і застосовуються певні заходи для покращення мотивації праці, однак організація заробітної плати і досі має такі суттєві недоліки, які зводять нанівець ії стимулююче призначення щодо забезпечення темпів зростання національної економіки. Більш того, оплата праці перетворилася із стимулятора подальшого розвитку економіки на її гальмо, особливо за умов сучасної вкрай згубної політики "заморожування" та систематичних багатомісячних невиплат заробітної плати. Всебічне дослідження проблеми оплати праці, як основного засобу стимулювання є одним з найактуальніших завдань сучасної економічної науки. Ця проблема була і залишається однією з найважливіших для державної політики і господарської практики. ТОВ "Національна горілчана компанія" – новий завод, відкритий в 2005 році в селищі Степанки, Черкаської області. Інвестиції в реалізацію проекту перевищили 20 млн. євро. Їх було направлено на придбання сучасного обладнання, що відповідає світовим стандартам якості. На "НГК" виробляються бренди, що стали оригінальними для українського горілчаного рику. Зараз на заводі виробляється "Хлібний Дар", горілка з європейськими смаками «Цельсій» та жіноча горілка "La Femme". Питання з фальсифікатом "НАТ" вирішила, встановивши на заводі найсильніший в Європі лазерний маркувальник виробництва Imaje. Всі методи стимулювання персоналу об’єднуються в п'ять відносно самостійних напрямків: матеріальне стимулювання, поліпшення якості робочої сили, вдосконалення організації праці, залучення персоналу в процесі управління и негрошове стимулювання. Компенсаційний пакет або система винагород, які пропонується використовувати в ТОВ „Національна горілчана компанія”, складається із трьох елементів - основна оплата праці (базова зарплата, постійна частина грошової винагороди), додаткова оплата (спонукальні виплати, премії, бонуси, змінна частина грошової винагороди) і соціальні виплати або пільги (бенефіти). Розробка базової заробітної плати (постійної частини грошової винагороди) в ТОВ „Національна горілчана компанія” має проходити в кілька етапів: 1. Виділення категорій персоналу компанії відносно основного продукту. 2. Опис і аналіз робочих місць (посад). 3. Класифікація робочих місць (посад) по внутрішньофірмовій цінності. 4. Тарифікація робочих місць (посад) і визначення розрядів по оплаті. 5. Встановлення базових окладів, встановлення надбавок і доплат - формування системи постійної (базової) заробітної плати з урахуванням результатів аналізу ринкової вартості. Перелік графічного матеріалу: Таблиця 2.1 Основні фінансово – економічні показники діяльності підприємства Таблиця 2.2 Фінансові коефіцієнти підприємства ТОВ «Національна горілчана компанія» за 2006 – 2008 роки Таблиця 2.3 Розміри нарахування оздоровчих Таблиця 2.4 Одноразова допомога потерпілим від нещасних випадків на виробництві Таблиця 2.5 Розмір преміювання в залежності від виконання норм виробітку Рис. 2.1 Залежність заробітної плати від перевиконання норм виробітку Таблиця 2.6 Оцінка виконання норм виробітки виробниками - відрядниками Таблиця 2.7 Динаміка витрат на матеріальне заохочення працівників Таблиця 2.8 Структура витрат на матеріальне заохочення працівників Рис. 3.1 Процес бальної оцінки посад на основі виділених факторів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: