Зміст
Тема 3. Планування ПР-діяльності
1. Процес вирішення проблем ПР
2. Визначення проблем ПР (ситуаційний аналіз)
3. Планування та програмування (стратегія)
4. Прийняття заходів та здійснення комунікації (реалізація)
5. Оцінка програми
Практичне завдання
Загальнонаціональна компанія планує введення у виробництво нової лінії ноутбуків із живленням від незалежних батарей, а також лінії портативних комп’ютерів. Передбачається розпочати інтегровану маркетингову комунікаційну кампанію, яка буде включати такі складові, як діяльність щодо налагодження зв’язків із громадськістю, адресне поштове розсилання та рекламу. Задачами даної кампанії є:
- ознайомлення бізнес-аудиторії з новим видом продукції;
- позиціонування компанії як лідера в області високих технологій на ринку розробки та виробництва ноутбуків/портативних комп’ютерів;
- збільшення продажів та ринкового обороту компанії
Проведіть «мозковий штурм». Чи можете в намалювати попередній портрет цільової аудиторії перед тим, як перейти до розробки плану маркетингових комунікацій? Які методи та технології можуть сприяти досягнення цілей компанії?
Практичне завдання
Через декілька місяців ви отримаєте диплом та розраховуєте зробити кар’єру в області зв’язків з громадськістю. Після проходження декількох співбесід ви отримали дві пропозиції щодо роботи
Перша пропозиція – від високотехнологічної компанії, яка працює в області виробництва лазерних принтерів та сканерів для споживчого ринку. Відділ корпоративних комунікацій компанії складається із 20 співробітників. Як правило, молодий спеціаліст починає роботу з підготовки публікацій для внутрішньо корпоративних видань чи із забезпечення пабліситі нового виду продукції. Пізніше, із отриманням досвіду, ви можете отримати призначення на роботу в області маркетингових комунікацій для групи товарів або ж на роботу в спеціалізованій області (наприклад, відносини з інвесторами, робота із урядовими організаціями тощо)
Друга пропозиція – від місцевого філіалу Загальнонаціонального Агентства по зв’язкам з громадськістю. За пропозицією даної організації ви можете почати з посади асистента виконавчого координатора і працювати відразу над декількома проектами (серед яких, наприклад, може бути мережа ресторанів швидкого обслуговування та страхова компанія)
В обох випадках заробітна плата однакова, але високотехнологічна компанія пропонує вам кращий пакет соціального забезпечення та медичну страховку. Перерахуйте всі переваги та недоліки роботи в компанії та філіалі Агентства. Якій роботі ви надасте перевагу відповідно до ваших якостей та здібностей? Відповідь обґрунтуйте