0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конфліктологія (ID:28180)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 25
Рік виконання: 2010
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
ТЕМА 2. Конфлікт та його природа Поняття конфлікту. Природа конфлікту. Межі конфлікту. Багатоваріантність та оцінка її ролі з точки зору представників різних наукових шкіл менеджменту. Філософська, економічна, психологічна, комунікативна сторони конфлікту. Вивчення конфлікту з точки зору загально філософських, конкретно-соціологічних позицій, політичного інтересу, психологічної мотивації тощо Суперництво, конкуренція, сварки (розбрат), криза і розкол як втілення конфлікту. Особливості розуміння поняття "конфлікт" різними психологічними типами людей. Різні засоби протистояння, напруги й боротьби, які входять в поняття "конфлікт" Причини виникнення конфліктів та їх аналіз. Класифікація конфліктів за різними ознаками Елементи конфлікту: об'єкт, цілі, опоненти Класифікація конфліктів за різними ознаками: функціональні та дисфункціональні; внутрішньоособові, міжособові, міжгрупові, конфлікт між особою й групою; внутрішні і зовнішні; горизонтальні і вертикальні; локальні і всезагальні; конструктивні і деструктивні тощо Латентний період розвитку конфлікту та його передвісники: напруга, непорозуміння, дискомфорт, криза. Конфлікт як низка "елементарних" конфліктів Конфлікт як процес та його стадії ТЕМА 5. Конфлікт як форма комунікації. Бартери непорозуміння та шляхи їх подолання Конфліктна взаємодія як варіант комунікативного акту. Види і структура спілкування. Явні і приховані джерела конфліктів в процесі спілкування. Мотиви, з якими вступає у взаємодію об'єкт управління. Причини виникнення бар'єрів непорозуміння: виникнення і значення першого враження, сприйняття людини людиною, стереотипізація, маніпулювання у спілкуванні, самоподання Проблеми досягнення порозуміння, що залежить від: інтелектуального розвитку партнерів, повноти інформації, стереотипів поведінки відповідних психотипів, готовності до компромісу і т.д. Шляхи подолання бар'єрів непорозуміння. Роль гумору, культури мови і поведінки ТЕМА 9. Потенційна конфліктність у невиробничій сфері Особливості ділового спілкування в невиробничій сфері. Підвищена конфліктність взаємовідносин в системі "людина -людина" Особливості спілкування в торгівлі: епізодичність, неперсоніфікованість, низький рівень взаємної довіри, певна примусовість Об'єктивні передумови та суб'єктивні фактори виникнення конфліктних ситуацій на різних етапах процесу обслуговування: прийоми запобігання та можливі шляхи їх вирішення. Технології консенсусу і компромісу Значення режиму роботи, умов праці, технології продажу тощо у профілактиці конфліктів. Значення переговорів у врегулюванні трудових конфліктів Навички і вміння в галузі конфліктології, необхідні менеджеру для успішного виконання своїх професійних обов'язків в сфері обслуговування
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: