0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:28784)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 2
Рік виконання: 2010
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
І Дайте відповіді на такі тестові питання: 1. Одна із закономірностей сучасного технологічного розвитку, що знайшла свій вираз у S-кривій, означає: a) Лінійний зв’язок між витратами та якістю; b) Нелінійний зв’язок між витратами та якістю; c) Лінійний зв’язок між кумулятивними витратами та продуктивністю; d) Нелінійний зв’язок між кумулятивними витратами та продуктивністю; e) Інше. 2. Технологічний парадокс являє собою: a) Зв’язок між інвестиціями та доходами; b) Зв’язок між витратами та продуктивністю; c) Зв’язок між витратами та доходами; d) Лінійний прямий зв’язок між витратами та якістю; e) Нелінійний зворотній зв’язок між якістю та витратами. 3. Розробка нових технологій у материнській чи приймаючій країні для створення нових продуктів процесів за рахунок централізованих ресурсів міжнародної корпорації і подальше поширення інновацій по всіх відділеннях, означає: a) Політику поліцентризму; b) Інтегровану систему технологічного розвитку; c) Політику глобального центру; d) Розподілену систему технологічного розвитку; e) Усе наведене. 4. Планування міжнародних науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт ТНК включає: a) Розміщення науково-дослідних підрозділів; b) Прийняття рішення щодо розробки продукту (технології); c) Вибір майбутніх напрямків досліджень; d) Розподіл людських і фінансових ресурсів між відповідними відділеннями корпорації; e) Усе наведене. 5. Система тотального управління якістю містить такі ланки: a) Філософські підстави; b) Загальний інструментарій, що стосується статистичного контролю процесу і розгортання функції якості; c) Інструменти статистичного спостереження відділу контролю якості; d) Усе наведене; e) Загальний інструментарій. ІІ Питання до кейсу: 1. Визначте тип організаційної структури компанії “Дженерал Електрик” і обґрунтуйте свій вибір. 2. Накресліть схему організаційної структури компанії. Кейс: Компанія “Дженерал Електрик” Компанія “Дженерал Електрик” була створена у 1888 році за сприяння Томаса Едісона. За понад 124-річну історію компанія перетворилась на одного зі світових лідерів бізнесу з обсягом продажу понад 130 млрд. дол. Газета “Файненшл Таймс” вчетверте поспіль удостоїла компанію титулу “найповажніша компанія світу”. У корпорації працюють понад 220 тис. працівників, у тому числі 90 тис. – в Європі. Чимало товарів корпорації реалізується в Україні через посередників, прямі контакти і сприяння представництва корпорації, розташованого в Києві. За роки керівництва Дж. Уелча кількість ієрархічних рівнів у корпорації зменшилась з 9-12 до 4-6. Широко стали застосовуватись матричні структури. Одним з прикладів є відділення електроосвітлювального устаткування, яке осолив у важкі 90-ті роки Дж. Опі. В єдину матричну одиницю було об’єднано три підприємства, працівники яких були згруповані у три функціональні департаменти: виробництво, людські ресурси, фінанси. Одночасно по кожному продукту було утворено команди менеджерів. Реорганізація дозволила скоротити 700 інженерів і службовців і зменшити кількість організаційних рівнів з7 до 4, різко підвищити продуктивність праці і якість продукції, наростити обсяги продажу, часту на ринку, поліпшити стійкість виробництва.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: