Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1 Характеристика основних положень змісту кадрової політики
1.2. Умови розробки і здійснення кадрової політики
1.3 Планування і реалізація кадрової політики персоналу
РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ
2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства
2.2. Оцінка кадрової політики підприємства
2.3. Оцінка ефективності кадрової політики на підприємстві
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Люди відіграють особливу роль у розвитку організації. Вони є творцями організації, визначають її цілі та методи їх досягнення. З іншого боку, люди як найважливіший ресурс організації мають потребу в управлінні. Особливість людських ресурсів полягає в тому, що люди наділені інтелектом, здатністю до розвитку, приходять в організацію для задоволення власних потреб і залишаються в ній протягом тривалого періоду. Тому в загальному вигляді управління персоналом полягає в забезпеченні організації необхідною кількістю співробітників потрібної спеціалізації, рівня кваліфікації та їхньої мотивації для реалізації поставлених цілей.
Для цього організації повинні розробляти, використовувати й удосконалювати методи і програми організації, реалізації підбору та збереження необхідного їй персоналу, його професійного розвитку, оцінки діяльності кожного співробітника з точки зору досягнення організаційних цілей, що дають можливість скоригувати його поведінку, винагороди персоналу за його зусилля. Взяті в єдності вони являють собою систему управління людськими ресурсами. Вона має містити в собі стратегію управління, операційні підсистеми (функції управління персоналом) та інформаційне забезпечення.
Зміст стратегії управління персоналом полягає у визначенні шляхів розвитку компетенції (сукупності знань, навичок, способів спілкування) усього персоналу організації та кожного з її співробітників окремо. До складу базових функці персонального менеджменту відносять планування персоналу, його добір і первинний розвиток, оцінку результатів діяльності, розвиток, оплату праці, соціально-психологічну підтримку, реєстраційні та юридичні функції. Можливість функціонування всіх операційних підсистем забезпечується ресурсним блоком системи. Він містить у собі наступні форми забезпечення: інформаційне, інструментальне, нормативно-методичне, організаційне і фінансове.
Взаємодія підрозділів організації в галузі кадрового менеджменту має здійснюватися на основі концепції спільної відповідальності. Відповідно до неї керівники всіх підрозділів несуть відповідальність за підвищення ефективності використання персоналу. Служба управління персоналом вирішує це завдання шляхом створення загальних умов (систем, процедур, програм), що сприяють реалізації потенціалу кожного співробітника, а також через здійснення контролю за їх застосуванням. Практична реалізація здійснюється керівниками підрозділів у процесі щоденного управління співробітниками. За такого підходу професіоналізм фахівців з людських ресурсів поєднується з досвідом і безпосереднім контактом керівників зі своїми підлеглими
Перелік табличного і графічного матеріалу:
Рис. 2.1. Організаційна структура туристичного агентства „Салемар”
Таблиця 2.1 Основні техніко – економічні показники діяльності ПП «Салемар»
Таблиця 2.2 Оцінка фінансового стану ПП «Салемар»
Таблиця 2.3 Аналіз кількісного складу кадрів ПП «Салемар»
Таблиця 2.4 Аналіз якісного складу кадрів ПП «Салемар»
Рис.2.2 Джерела формування персоналу на підприємстві
Таблиця 2.5 Результати навчання та підвищення кваліфікації, %
Таблиця 2.6 Рух кадрів на ПП «Салемар»
Таблиця 2.7 Показники використання персоналу
Таблиця 2.8 Характеристика балансів робочого часу одного робітника на
ПП «Салемар»
Таблиця 2.9 Аналіз фонду оплати праці
Таблиця 2.10 Аналіз фонду оплати праці робітників і середньорічної оплати праці
Рис.2.3 Динаміка середньорічної оплати праці і продуктивності праці
Таблиця 3.1 Початкові витрати на відкриття відділу ділового і зеленого туризму
Таблиця 3.2 Щомісячні і річні витрати на функціонування відділу ділового і сільського туризму
Таблиця 3.3 Витрати на рекламні послуги
Таблиця 3.5 Показники ефективності проекту відкриття відділу ділового і сільського туризму
Таблиця 3.6 Оцінка ефективності проекту з дисконтуванням
Таблиця 3.7 Основні показники діяльності підприємства до і після впровадження проекту