0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Державно-громадське управління освітою, як основний напрям демократизації освітньої політики (ID:310452)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 22
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ 1. Проблема державно-громадського управління освітою в працях науковців 2. Теоретичний аспект проблеми 3. Рівні суб’єктів громадсько-державного управління 4. Переваги та недоліки державно-громадського управління 5. Принципи державно-громадського управління 6. Сучасні моделі державного управління Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Перехід до демократії - масштабний процес, який передбачає не лише політичні, а й економічні, соціальні та культурні зміни. Формування демократичного світогляду і культури молоді - одне з найбільш відповідальних і складних завдань сучасної гуманітарної політики, освіти і виховання. Тому модернізація змісту освіти на сьогодні є одним з основних завдань перебудови освітньої системи в Україні. Стрімкі зміни ставлять на порядок денний питання зміни підходів, методів, стилів суспільних відносин і поступового перетворення жорсткого субординаційного управління на більш демократичне. Це вимагає суттєвої перебудови системи управління освітою. Вона повинна стати державно-громадською і забезпечити прискорений випереджальний інноваційний розвиток освіти, а також умови для самоствердження та самореалізації особистості протягом життя. У Національній доктрині розвитку освіти України вказано, що сучасна система управління освітою має розвиватися як державно-громадська, вона повинна враховувати регіональні особливості, тенденції до подальшої автономії навчальних закладів, конкурентоспроможність їх освітніх послуг. Діяльність освітян спрямовується на пошуки нових демократичних відкритих моделей управління освітою, що зорієнтують освітні процеси не на відтворення, а на розвиток. У ній передбачається забезпечення державного управління з урахуванням громадської думки, внаслідок чого змінюються навантаження, функції, структура і стиль центрального та регіонального управління освітою.