Зміст
ВСТУП
Розділ 1. Коротка характеристика підприємства «Альфа-Сервіс»
Розділ 2. Структура управління підприємством і його окремими підрозділами
Розділ 3. Існуючий рівень та структура інформаційної системи підприємства. Інформаційні потоки підрозділу у складі ІС підприємства
Розділ 4. Функціональні обов’язки підрозділу
Розділ 5. Інформаційне забезпечення підрозділу
Розділ 6. Необхідність запровадження НІС підрозділу
Розділ 7. Проект впровадження НІС «ОФІС-2006»
Розділ 8. Робота НІС «ОФІС-2006» у системі комп’ютерної мережі підприємства
Розділ 9. План, обсяги і концепція розвитку НІС «ОФІС-2006» на підприємстві.
ВИСНОВКИ
Впровадження НІС ОФІС-2006 на підприємстві ТОВ «Альфа-Сервіс” дозволив його керівництву перейти на якісно новий рівень управління виробничо-господарською діяльністю, що в цілому по підприємству дозволяє суттєво підвищити рентабельність роботи підрозділів, забезпечує необхідний рівень фінансово-виробничої безпеки і стабільності і підтримує конкурентоспроможність підприємством у зайнятих ним ринкових нішах. По результатах впровадження НІС можна зробити наступні узагальнюючі висновки.
1. Попередньо встановлена на підприємстві ІС на даний час морально застаріла і не справлялась з кількісним і якісним зростанням інформаційних потоків підприємства в цілому і окремого його структурного підрозділу з виробництва хліба і хлібобулочних виробів у зв’язку з розширенням виробництва і зростанням кількості точок збуту його продукції.
2. Безпосередня необхідність інформаційної реконструкції на підприємстві була спричинена тим, що почастішали випадки неузгодженості процесів у ланцюжку постачання-виробництво-збут підрозділу хлібопекарні через неоперативність прийняття рішень на різних щаблях управлінння, викликаних надмірним ростом інформаційних потоків і перевантаженості персоналу підрозділу.
3. Для усунення негативних тенденцій керівництвом підприємства було прийняте стратегічне рішення переоснащення існуючої на підприємстві ІС з заміною її на нову інформаційну систему ОФІС-2006, виконану на базі сучасних ІТ-технологій управління бізнесом.
4. Основна перевага НІС ОФІС-2006 – комплексний підхід в управлінні підрозділом і створення автоматизованих робочих місць в усіх вузлових точках інформаційних потоків підприємства, починаючи віл робітника і закінчуючи керівником підрозділу.
5. Впровадження НІС передбачено за рахунок розширення існуючої локальної мережі і підключення системи 1С Бухгалтерія, що дозволяє працювати і уже існуючих інформаційних каналах з одночасним кратним розширенням їх можливостей.
6. Впровадження системи ОФІС-2006 виконується поетапно, початково лише у підрозділі хлібопекарні і надалі, при досягненні точки беззбитковості роботи підрозділу (орієнтовний період часу 14 міс.) планується впровадження системи в цілому по підприємству.
7. Тестовий період роботи системи ОФІС-2006 підтвердив правильність рішення керівництва підприємства у виборі бізнес-пакету для проектування НІС. Впроваджена система дозволила усунути усі існуючі недоліки управління підрозділом, багатократно зменшити паперову форму документообігу і тим самим зменшити навантаження практично на усі організаційні одиниці підрозділу, чим була значно підвищена ефективність і рентабельність роботи підрозділу в цілому.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ