0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ (ID:3105)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 35
Рік виконання: 2010
Вартість: 95
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Коротка характеристика підприємства «Альфа-Сервіс» Розділ 2. Структура управління підприємством і його окремими підрозділами Розділ 3. Існуючий рівень та структура інформаційної системи підприємства. Інформаційні потоки підрозділу у складі ІС підприємства Розділ 4. Функціональні обов’язки підрозділу Розділ 5. Інформаційне забезпечення підрозділу Розділ 6. Необхідність запровадження НІС підрозділу Розділ 7. Проект впровадження НІС «ОФІС-2006» Розділ 8. Робота НІС «ОФІС-2006» у системі комп’ютерної мережі підприємства Розділ 9. План, обсяги і концепція розвитку НІС «ОФІС-2006» на підприємстві. ВИСНОВКИ Впровадження НІС ОФІС-2006 на підприємстві ТОВ «Альфа-Сервіс” дозволив його керівництву перейти на якісно новий рівень управління виробничо-господарською діяльністю, що в цілому по підприємству дозволяє суттєво підвищити рентабельність роботи підрозділів, забезпечує необхідний рівень фінансово-виробничої безпеки і стабільності і підтримує конкурентоспроможність підприємством у зайнятих ним ринкових нішах. По результатах впровадження НІС можна зробити наступні узагальнюючі висновки. 1. Попередньо встановлена на підприємстві ІС на даний час морально застаріла і не справлялась з кількісним і якісним зростанням інформаційних потоків підприємства в цілому і окремого його структурного підрозділу з виробництва хліба і хлібобулочних виробів у зв’язку з розширенням виробництва і зростанням кількості точок збуту його продукції. 2. Безпосередня необхідність інформаційної реконструкції на підприємстві була спричинена тим, що почастішали випадки неузгодженості процесів у ланцюжку постачання-виробництво-збут підрозділу хлібопекарні через неоперативність прийняття рішень на різних щаблях управлінння, викликаних надмірним ростом інформаційних потоків і перевантаженості персоналу підрозділу. 3. Для усунення негативних тенденцій керівництвом підприємства було прийняте стратегічне рішення переоснащення існуючої на підприємстві ІС з заміною її на нову інформаційну систему ОФІС-2006, виконану на базі сучасних ІТ-технологій управління бізнесом. 4. Основна перевага НІС ОФІС-2006 – комплексний підхід в управлінні підрозділом і створення автоматизованих робочих місць в усіх вузлових точках інформаційних потоків підприємства, починаючи віл робітника і закінчуючи керівником підрозділу. 5. Впровадження НІС передбачено за рахунок розширення існуючої локальної мережі і підключення системи 1С Бухгалтерія, що дозволяє працювати і уже існуючих інформаційних каналах з одночасним кратним розширенням їх можливостей. 6. Впровадження системи ОФІС-2006 виконується поетапно, початково лише у підрозділі хлібопекарні і надалі, при досягненні точки беззбитковості роботи підрозділу (орієнтовний період часу 14 міс.) планується впровадження системи в цілому по підприємству. 7. Тестовий період роботи системи ОФІС-2006 підтвердив правильність рішення керівництва підприємства у виборі бізнес-пакету для проектування НІС. Впроваджена система дозволила усунути усі існуючі недоліки управління підрозділом, багатократно зменшити паперову форму документообігу і тим самим зменшити навантаження практично на усі організаційні одиниці підрозділу, чим була значно підвищена ефективність і рентабельність роботи підрозділу в цілому. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: