0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конфлікти у менеджменті (ID:342062)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 25
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1.ПРИРОДА КОНФЛІКТУ У МЕНЕДЖМЕНТІ РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСТВА 2.1. Організаційно – правовий статус господарства 2.2. Аналіз структури господарства 2.3.Ефективність господарської діяльності РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ В ГОСПОДАРСТВІ 3.1.Причини виникнення конфліктів в господарстві 3.2. Види і наслідки конфліктних ситуацій 3.3. Управління конфліктами в господарстві РОЗДІЛ 4. МЕТОДИ ЗНИЖЕННЯ РІВНЯ КОНФЛІКТАМИ В ГОСПОДАРСТВІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Процес спілкування між людьми дуже багатогранний і нерідко припускає виникнення і вирішення будь-яких конфліктних ситуацій. Взаємодіючи один з одним, люди часто вступають у конфлікти. Конфлікти пронизують всі сфери соціально-економічної діяльності. Причини конфліктів вельми різноманітні. Виникнення конфліктних ситуацій обумовлено протилежними інтересами, цілями, які люди хочуть реалізувати, вступаючи у взаємодію один з одним. Нерозуміння, пов'язане з відмінностями у моральних цінностях, життєвому досвіді, в рівні освіти, також сприяє виникненню розбіжностей між людьми. За оцінками фахівців, менеджеру організації доводиться ватрачати 50-70% свого робочого часу на вирішення конфліктів. В організаціях, де працює велика кількість людей, одночасно виникають, тривають і вирішуються конфліктні суперечності. Деякі з них заважають працювати іншим співробітникам, інші виявляють недоліки організаційного управління. Залежно від особистісних якостей співробітники по-різному ставляться до протидії з колегами та клієнтами. Одних це сильно тривожить і виводить з душевної рівноваги, інші дотримуються думки, що кожен повинен висвітлити свою точку зору на проблему. Невирішені конфлікти, перш за все, впливають на особистість людини, змінюють його ставлення до виконуваної роботи і оточуючих його співробітників, що, у свою чергу, робить негативний вплив на психологічний клімат у колективі, знижує ефективність його діяльності. Колектив розпадається на групи, що ускладнює вирішення спільних завдань, тому менеджеру для конструктивного вирішення конфліктів необхідно знати природу, типи і причини їх виникнення, вміти оцінити психологічний клімат колективу, щоб управляти конфліктами і ефективно застосовувати способи їх вирішення. Мета курсової роботи - дослідження особливостей управління конфліктними ситуаціями напідприємстві ФГ «Білак». Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - розглянути природу, типи конфліктів, причини конфліктних ситуацій; - провети організаційно – економічну характеристику ФГ «Білак»; - Описати причини виникнення конфліктів у господарстві; - Описати наслідки конфліктних ситуацій в ФГ «Білак»; - Визначити методи зниження рівня конфліктних ситуацій в господарстві. Об’єктом дослідження є господарство ФГ «Білак». Курсова робота складається з чотирьох розділів, 27 сторінок друкованого тексту, 3 табличок, 2 рисунків.  
Інші роботи з даної категорії: