Зразок роботи
Проблема мотивації працівників на підприємствах України в порівнянні з іншими країнами.
Тема для мого роздуму: проблеми мотивації працівників на підприємствах України в порівнянні з іншими країнами, була вибрана не випадково. При переході України до ринкової економіки стимулювало підприємства розпочати діяти в новому конкурентному середовищі: знаходити, опановувати та розширювати свій сегмент ринку («Нішу) на ринку товарів та послуг. Що в свою чергу, спонукало до того, що керівники компаній по новому поставилися до такої проблеми, як мотивація праці на підприємствах України. Я відомо, основною рушійною силою для ефективної конкурентоспроможної роботи підприємства є кваліфіковані працівники, від яких залежить повністю вся робота підприємства, і не має різниці, чи то виробляється якась продукція, чи надається послуга. Для ефективної роботи працівників використовується мотивація, і види мотивації бувають різні: моральна, матеріальна і адміністративна. Також потрібно зазначити що в кожній країні є своя унікальна система мотивацій працівників, і розгляд порівнянь моїх спостережень розглянемо нижче.
Основна постановка проблеми полягає в тому, що, на превеликий жаль, керівники підприємств, на мою думку, не зовсім ефективно використовують трудові ресурси й мотивують працівників. Досить часто кваліфіковані працівники не отримують достатньої мотивації, в результаті чого досить суттєво знижується їх працездатність і бажання виконувати їх посадові обов’язки, або ж працівник просто звільняється, що в одному і другому випадку негативно впливає на роботу підприємства: втрата доходу від діяльності, репутації та може призвести до банкрутства.
Причина яка спонукала мене до розгляду цього питання полягає в тому, що більшість наших вітчизняних підприємств витрачають великі кошти на рекламу, на розроблення інноваційних систем продажу чи надання послуг, не зовсім розуміючи, що за для досягнення своєї мети (збільшення доходу підприємства та зайняти провідне місце на сегментному ринку) потрібно лише докласти зусиль на ефективну мотивацію працівників. В цей час, більшість керівників компаній вважають що для всіх працівників основним мотиватором праці – є заробітна плата (матеріальна мотивація). Хоча пропонують матеріальну, моральну і адміністративні заохочування, та по факту виявляється що залучений лише один вид мотивації – матеріальний, й то не зовсім повністю дієвий. Наприклад: коли обіцяють на посаду менеджера заробітна платня від 8000 тис. грн до 20000 тис. грн, комфортне місце роботи та підтримку керівників, то на практиці виявляється що перші два місяці працівник «чистими» буде отримувати 6480 грн (мінус 19% ПДВ від заробітної плати), отримає місце роботи яке буде не зовсім комфортним або не буде всіх засобів роботи, наприклад принтер буде стояти в бухгалтерії, чи