0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:41847)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 2
Рік виконання: 2013
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
За допомогою матриці McKinsey/GE та даних таблиці факторів аналізу конкурентної позиції закритого акціонерного товариства, яке займається ковбасним виробництвом, визначити наявну позицію ЗАТ та рекомендовану стратегію. На матриці пунктирними колами показати перспективні позиції, які ЗАТ може посісти у майбутньому. Фактори аналізу конкурентної позиції ЗАТ Сильні сторони підприємства Вага Оцінка Зважена оцінка Фактори ринкової привабливості Макс.бал оцінка Зважена оцінка Відносна частка ринку 0,15 2 Темпи росту ринку 0,2 10 Зростання частки ринку 0,1 5 Диференціація продукції 0,15 9 Дистрибуторська мережа 0,15 10 Особливості конкуренції 0,1 6 Активність мережі дистрибуції 0,15 7 Норма прибутку в галузі 0,2 8 Кваліфікація персоналу 0,10 6 Цінності споживачів 0,2 8 Прихильність споживачів 0,10 6 Відданість споживачів торговій мережі 0,15 8 Технологічні переваги, ноу-хау 0,05 4 Маркетингові переваги 0,10 5 Гнучкість 0,10 5 Разом
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: