0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мультимедійні технології туристичного менеджменту (ID:441875)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 75
Рік виконання: 2020
Вартість: 8300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Наукові основи використання мультимедійних технологій туристичного підприємства. 1.1. Сутність мультимедійних технологій туристичного підприємства. 1.2. Інформаційне, комп'ютерне та програмне забезпечення мультимедійних технологій туристичного підприємства . 1.3. Методика та методи використання мультимедійних технологій на туристичному підприємстві . Розділ 2. Особливості просування мультимедійних технологій туристичного підприємтва Туристичного агенства ,,Озлем'' . 2.1. Основні мультимедійні технології туристичного підприємства,,Озлем'' . 2.2.Використання мультимедійних технологій туристичного підприємства,,Озлем'' при розробці турів та здійсненні процесу туристичного обслуговування. 2.3.Моделювання механізмів оптимізації використання мультимедійних технологій туристичного підприємства,,Озлем'' . Висновки до розділу 2 Розділ 3. Проблеми та перспективи мультимедійних технологій туристичного підприємства,,Озлем'' . 3.1. Прогноз подальшого використання мультимедійних технологій туристичного підприємства,,Озлем'' . 3.2. Основні проблеми використання мультимедійних технологій туристичного підприємства,,Озлем''. 3.3.Перспективні напрямки використання мультимедійних технологій туристичного підприємства ,,Озлем''. Висновки до розділу 3 Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Індустрія туризму це галузь економіки, яка має благородну мету розвиток культури і освіти, організацію спілкування та відпочинку, відновлення сил людини. Починаючи з 1960 х років, швидкий розвиток інформаційних технологій і комп'ютерів поширився майже на кожну сферу діяльності, і деякі з найбільш плідних додатків з'явилися в галузях сфери обслуговування, в бухгалтерському обліку, банківській справі і роздрібної торгівлі, а також в готельному бізнесі. Пізніші розробки комп'ютерної техніки та програмного забезпечення дозволили широко використовувати їх в операціях як невеликих, так і великих готелів. Поява мультимедійних технологій знайшла швидке застосування і в області соціально культурного сервісу і туризму. Цифровізація суспільства є динамічним процесом, який зачіпає різноманітні сфери життєдіяльності громадян, які виконують в різних ситуаціях ролі найманих працівників або роботодавців, тобто учасників господарюючих суб'єктів, іменуються підприємствами; споживачами пропродукції, які виступають в господарському обороті як фізичних осіб або організацій, які купують товари та послуги на ринку B2B. При цьому яку б роль не виконували громадяни, застосовуючи цифрові технології, вони прагнуть спростити доступ до послуг, скоротити час на пошук продукції з потрібних параметрах, отримати / надати послуги консультаціційного характеру, фізично не присутній в сервісній організації, мінімізувати витрати на користування послугами.
Інші роботи з даної категорії: