0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діяльність інформаційно-культурних центрів в Україні (ID:443169)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 25
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………... 3 Розділ 1. Загальнотеоретична характеристика особливостей діяльності інформаційно-культурних центрів як суб’єктів популяризації іміджу різних держав світу……………………………………………………………... 5 Розділ 2. Сучасний стан та тенденції розвитку інформаційно-культурних центрів в Україні………………………………………………………………... 9 Розділ 3. Особливості розвитку інформаційно-культурних центрів України закордоном………………………………………………………………………. 15 Висновки…………………………………………………………………………. 22 Список використаних джерел………………………………………………….. 24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Впродовж усієї історії розвитку світової та вітчизняної дипломатії на дипломатичні представництва покладалася реалізація інформаційної функції, що передбачає як отримання та збір інформації всіма легальними способами, так і її поширення з метою забезпечення національних інтересів акредитуючої держави. В сучасних реаліях, коли інформація є одним із потужних глобальних ресурсів, відбувається перегляд механізмів та методів її використання і поширення представниками традиційної та неофіційної дипломатії. Однією з сучасних тенденцій у роботі дипломатичних установ провідних держав світу є масштабне впровадження інформаційних технологій у сферу міждержавного співробітництва, що свідчить про здатність такої консервативної сфери суспільної діяльності, як дипломатія, адаптуватися та давати відповіді на виклики сучасності. Потрібно наголосити, що важливими осередками забезпечення поширення інформації в контексті конструювання позитивного іміджу держав виступають культурно-інформаційні центри, які можуть функціонувати як самостій ні установи, так і як структурні підрозділи дипломатичних представництв. Міжнародний досвід свідчить, що саме ці установи здатні вирішувати широкий сегмент завдань не лише щодо активізації культурного, гуманітарного співробітництва, а й створення міцного фундаменту для міждержавної співпраці в інших сферах, завдяки використанню засобів так званого «м’якого» впливу. Безперечно, що діяльність культурно-інформаційних центрів має відбуватися в тісній взаємодії та координації з дипломатичними представництвами, адже це виступає запорукою реалізації узгодженої та послідовної стратегії зовнішньополітичного співробітництва. Здобутки діяльності культурно-інформаційних та культурних центрів, передусім західноєвропейських держав (Франції, Німеччини, Великої Британії) як суб’єктів культурної дипломатії й виступають каталізатором актуалізації питання щодо потенціалу та перспектив їх використання у розвитку міждержавної взаємодії. Дослідженням даного питання займається не так вже і багато науковців, серед них можна згадати таких як: Бабич Я. В., Глібова С. О., Єщенко М. , Зонова Т., Кучмій О. П., Ломачинська С., Принь О. В., Стадник І. Ю., Толочко О. та інші. Метою курсової роботи є дослідження особливостей діяльності інформаційно-культурних центрів в Україні. Об’єктом дослідження є інформаційно-культурні центри в Україні. Предметом дослідження є особливості діяльності інформаційно-культурних центрів в Україні. Метою роботи продиктовані основні завдання:  провести загальнотеоретичну характеристику особливостей діяльності інформаційно-культурних центрів як суб’єктів популяризації іміджу різних держав світу;  дослідити сучасний стан та тенденції розвитку інформаційно-культурних центрів в Україні;  дослідити особливості розвитку інформаційно-культурних центрів України закордоном Під час виконання курсової роботи використовувалися методи аналізу, характеристики, порівняння та узагальнення. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.