Зразок роботи
Вступ
Сучасні зміни суспільства (відродження та розвиток національних культурних традицій, їх інтеграція в світову культуру, трансляції здобутків національної культури в майбутнє української нації) створюють вимоги та критерії вітчизняного ринку праці, які визначають для майбутнього менеджера індустрії дозвілля провідною здатністю до відчуття соціокультурних змін та трансформацій, що формуються і розвиваються на основі усвідомлення загальних засад різноманітних явищ культури, які безперервно формують сучасне суспільство.
Такі новостворені та модні словосполучення як корпоративна культура, event-менеджмент, PR-інструменти започаткували розвиток культурно-дозвіллєвої діяльності нашого сьогодення. Це не тільки поняття, що виникли в результаті дискурсу в наш час, і які нерозривно пов’язані зі швидкими процесами соціокультурних перетворень, котрі спричинили тотальне обговорення проблеми модернізації, а вже потім і проблем інновацій в різних сферах суспільного життя і культури. Це ніби дзеркало, в якому відображаються всі суспільні процеси, адже кожна історична епоха мала свої вимоги, форми та побудову для формування культурно-дозвіллєвої діяльності.
З точки зору культурології event постає у вигляді ритуалу, обряду, церемонії.
Еvent-технології розглядаються як механізм функціонального координування всіх спеціалістів, які причетні до створення й проведення спеціального заходу. У межах управлінського підходу event може розглядатися з точки зору функцій художньо-творчої діяльності та її складових. З точки зору функцій менеджмента (планування, контроль, організація) подія виступає в ролі спланованого заходу, який реалізувала група професіоналів, ставлячи перед собою соціально-культурні цілі та завдання. Event-менеджмент може бути ефективним інструментом в арсеналі менеджера соціально-культурної діяльності, його можна використати як засіб розвитку сфери дозвілля, а також для досягнення певних цілей. У сучасному світі ефективному керівнику важливо фокусуватись на вирішенні бізнес-завдань, а не на логістичних, адміністративних та організаційних питаннях. Ефективний Event менеджмент – це достатньо новий для України напрямок, це перспективна та могутня зброя для просування цінностей бренду на ринку.
Дане питання активно досліджувалося низкою авторів, серед них зокрема варто згадати таких як: Азарова Ю. А., Денисенко А. Ю., Дємідова Є. М., Карпюк О. А., Краснова Н. П., Кнаусе Б., Маслиган О. О., Пашкевич М. Ю., Поплавський М. М., Радіонова О.М., Романцов А. Н,Ткачук О. В., Устименко Л.М., Федоров К. М, Хитрова О.А., Харитонова Ю.Ю., Шумович А. М. та інші.
Метою роботи є дослідження перспектив розвитку event-менеджменту в Україні.
Об’єктом дослідження є event-менеджмент в Україні.
Предметом дослідження є теоретичні особливості та практичні рекомендації event-менеджменту в Україні.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
охарактеризувати поняття та основні функції event-менеджменту;
вивчити класифікацію заходів event-менеджменту;
проаналізувати особливості становлення технологій event-менеджменту в Україні;
визначити тенденції використання event-менеджменту в індустрії дозвілля;
дослідити основні проблеми та перспективи розвитку технологій event-менеджменту в Україні.
Під час виконання курсової роботи використовувалися методи аналізу, порівняння, характеристики та узагальнення.
Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів з підрозділами, висновків та списку використаних джерел.