Види організаційних структур та їх практичне застосування (ID:499060)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1 ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ………..5
РОЗДІЛ 2 ВИДИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР………………………...…....10
2.1 Функціональна структура………………………………………………...10
2.2 Лінійна структура ……………………………………………………...…12
2.3 Лінійно-функціональна структура ………………………………………13
2.4 Продуктова організаційна структура…………………………………....15
2.5 Організаційна структура, орієнтована на споживача ………………….17
РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР …………….21
РОЗДІЛ 4 ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА «SMARTPHONE» ………….……………...29
ВИСНОВОК…………………………………………………………………….…..35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...37
+презентація до захисту курсової роботи
Зразок роботи
Менеджмент - це самостійний вид професійної діяльності, направлений на досягнення визначених цілей шляхом раціонального використання матеріальних, фінансових і трудових ресурсів з обов'язковим застосуванням економічних методів управління.
Термін "менеджмент" походить від англійського дієслова "to manage", що в перекладі означає "керувати" (у первісній трактуванні – мистецтво верхової їзди). Сутність менеджменту полягає в умінні управлінського персоналу координувати і об'єднувати робочу діяльність інших людей з тим, щоб направити її у потрібне для організації русло, для досягнення тих цілей і завдань, у реалізації яких зацікавлені власники бізнесу.
Виробничі підприємства визначають промисловий потенціал народного господарства і безупинно змінюються в міру розвитку продуктивних сил і поглиблення виробничих відношень. На кожному етапі розвитку економіки переважне поширення одержують ті або інші типи виробничих організацій. У народному господарстві відбувається безупинне удосконалювання чинних організаційних структур управління і пошук нових, більш раціональних форм організації управління. Пізнання закономірностей і теоретичне пояснення цих процесів мають велике значення для підвищення ефективності промислового виробництва. [2; с. 34-35]
Організаційна структура управління — це форма поділу праці, що закріплює певні функції управління за відповідними структурними підрозділами апарата управління. У широкому розумінні задача менеджерів полягає в тому, щоб обрати ту організаційну структуру, яка найкраще відповідає цілям і задачам підприємства, а також внутрішнім і зовнішнім факторам, що впливають на неї. Найкраща структура — це та, яка найкращим чином дозволяє підприємству ефективно взаємодіяти із зовнішнім середовищем, продуктивно і доцільно розподіляти і спрямовувати зусилля своїх співробітників і таким чином задовольняти потреби клієнтів і досягати своїх цілей із високою ефективністю. Дана тема є актуальною практично для кожного підприємства. За умов адміністративно-командної економіки проблема відповідності організаційної структури управління цілям і задачам підприємства, а також внутрішнім і зовнішнім факторам, які впливають на неї не вивчалась.
Структура управління залежить найперше від виробничої структури, котра, в свою чергу, зумовлена спеціалізацією і масштабами виробництва, рівнем використовуваної техніки і технології, формами організації праці й ступенем розвитку комерційних відносин. Вона визначається також цілями розвитку підприємства, зовнішніми умовами його існування.
Важливим ситуаційним фактором є нововведення. Чим стабільніші умови господарювання і менша потреба в новаторстві, тим більше переваг мають лінійно-функціональні структури. І навпаки, чим частіше здійснюється оновлення продукції, чим різноманітніші й мінливіші умови виробництва, тим глибшими й оперативнішими повинні бути організаційні структури управління та менш регламентованими і формалізованими взаємовідносини між елементами структури управління.
Мета курсової роботи.....
Інші роботи з даної категорії: