0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тренінг з ділового спілкування (ID:528821)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 11
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА МОДЕЛІ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЇ 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ СПІВРОЗМОВНИКІВ ЗА КОНЦЕПЦІЄЮ П. МИЦИЧА СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Комунікаційний процес - це процес обміну інформацією між двома або більше людьми. Його мета - забезпечити передачу і розуміння інформації, що є предметом обміну. Якщо взаємне розуміння не досягається, то комунікація не відбулася, з чого випливає, що обидві сторони грають у ній активну роль. Формування комунікаційних процесів, а також вибір засобів і каналів комунікацій здійснюються на підприємстві після проектування його організаційної структури відповідно до обраної сферою діяльності, прийнятої виробничою програмою і структурою менеджменту. У спілкуванні кожна людина виявляє свої особливості, які обумовлені її характером, темпераментом, увагою, пам´яттю, емоціями, особистісними рисами та якостями, тобто її психологічною природою. Виходячи з цього, Предраг Міцич розробив класифікацію "абстрактних типів" співрозмовників і характерних рис їхньої поведінки....
Інші роботи з даної категорії: