0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організаційна культура (ID:528826)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 15
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1.ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ 2. МІСІЯ ТА ІМІДЖ КОРПОРАЦІЇ 3. НАЗВІТЬ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ «ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА» І «КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА» СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ Організаційна культура - це певні моделі з конкретними характе¬ристиками і параметрами.. Носіями організаційної культури є люди - працівники організації, підприємницьких структур, галузей суспільного виробництва. Під організаційною культурою слід розуміти суспільство людей, які мешкають в одному середовищі, утворюють свої соціально-економічні і політичні відносини, зберігають єдність і цілісність при взаємодії з іншими співтовариствами [1]. Досліджуючи механізми формування організаційної культури підприємства необхідно приділити увагу факторам, що впливають на її формування. На формування організаційної культури, її змісту і окремих параметрів впливає ряд чинників зовнішнього і внутрішнього оточення підприємства (табл. 2). 2. МІСІЯ ТА ІМІДЖ КОРПОРАЦІЇ Щоб створити другорядні цілі, треба визначити для початку головну мету організації - місію. У ній звичайно деталізується статус підприємства, декларуються принципи його роботи, заяви і дійсні наміри керівництва, дається визначення самих важливих характеристик організації. Місія - це загальна мета організації, чітко виражена причина існування. Вона знаходиться на самій вершині управління, визначається на вершині становлення організації і рідко змінюється [6]. Конструювання іміджу - це процес пошуку областей перетину і подальша спроба поєднання двох контекстів. Перший контекст утворять відповіді на питання «Хто ми і що можемо?», який дає докладний аналіз всіх якостей, властивостей можливостей, нестач і переваг організації, продукту, проекту. 3. НАЗВІТЬ ВІДМІННОСТІ МІЖ ПОНЯТТЯМИ «ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА» І «КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА» Корпоративна і організаційна культури − самостійні феномени, (самостійні інститути) що мають деякі спільні ознаки і перетинаються в своїх елементах. Організаційна культура - це «інтегральна характеристика організації, дана в мові певної типології», «цілісне уявлення про цілі і цінності, властиві організації, специфічні принципи поведінки і способів реагування» [10]. Варто наголосити, що витоки корпоративної культури лежать дуже глибоко і сходять до часу формування перших професійних організацій. Сюди можна віднести певні символи, знаки, емблеми, нашивки, крій одягу та його колір. Відмінність між похідними від них поняттями «організаційна культура» і «корпоративна культура» є принциповим. Співвідношення даних понять в даний час вважається питанням дискусійного характеру. Існує декілька підходів до даної проблематики. Часто названі поняття чітко не розмежовуються, а використовуються як синоніми, хоч саме існування таких визначень означає розрізнення феноменології, яка стоїть за кожним з них, тому нами запропонована таблиця, де наглядно можна побачити різницю між організаційною та корпоративною культурою (табл. 3.2).
Інші роботи з даної категорії: