0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота з дисципліни «Менеджмент» (ID:531987)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 17
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1: Складіть 10 порад щодо підготовки і проведення бесіди у зв’язку з критикою за погану роботу. Завдання 2. Розробіть детальний план проведення наради за методом кінгесьо. Завдання 3: Складіть обґрунтований перелік 10 основних умінь, які необхідні менеджерові для успішного ведення ділових переговорів. У першій колонці зазначте уміння, а у другій – обґрунтування цих умінь. Результати запишіть у таблицю. Завдання 4: Укладіть зразки ділових листів менеджера систем якості в початковій освіті. Завдання 5: Укладіть 10 основних правил професійного спілкування у конфліктних ситуаціях. У першій колонці зазначте правило, а у другій – обґрунтування правила. Результати запишіть у таблицю. Завдання 6. Прочитайте вислів. Чи погоджуєтесь із твердженням ритора. Обґрунтуйте свою думку. Завдання 7. Складіть портрет аудиторії (аналіз аудиторії слухачів) перед якою Ви виступали останнім часом / плануєте виступати, враховуючи соціально-демографічні, соціально-психологічні та індивідуально-особистісні ознаки. Результати запишіть у вигляді таблиці. Завдання 8. Оберіть будь-яку тему виступу з професійної діяльності менеджера систем якості початкової освіти та спрогнозуйте реакцію аудиторії за поданим нижче алгоритмом. Завдання 9: Підготуйте три самопрезентації (до 2-3 хвилин) для виступу перед молодшими школярами, колегами, батьками, враховуючи наведені нижче рекомендації. Завдання 10: Доберіть 5 прикладів застосування засобів активізації уваги та 5 прикладів засобів активізації мислення слухачів під час виступу. Результати запишіть у таблицю. Завдання 11: Підготуйте текст промови керівника з метою переконання учнів початкової школи, застосовуючи метод аналогії або переконання батьків / колег, та відправте її на перевірку. Завдання 12: Підготуйте текст промови керівника з метою надихнути (колег / учнів / батьків) та потренуйтеся у його виголошенні
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1: Складіть 10 порад щодо підготовки і проведення бесіди у зв’язку з критикою за погану роботу. 1. Не приймайте все занадто серйозно і близько до серця. Якщо вам написали викривального листа – вибачте спокійно і візьміть паузу. Якщо висловили щось в обличчя – не перебивайте співрозмовника. Вислухайте спокійно. Агресія у відповідь тільки покаже вашу слабкість і не додасть вам честі в очах опонента. 2. Швидше за все (якщо вас не хотіли зачепити спеціально і зробити боляче), вас критикують, щоб зробити краще. Подумайте, що з того, на що вам вказали, дійсно має місце бути і над чим потрібно попрацювати. Тільки не потрібно виправдовуватися і намагатися довести свою правоту. Можна шанобливо відповісти в стилі "дякую за вашу думку, я подумаю про це" або "я вас почув". А під час дозвілля проаналізуйте ситуацію з боку – можливо, дійсно є, над чим попрацювати. 3. Перепитаєте людину, чи правильно ви зрозуміли, що ... Попросіть навести конкретний приклад, розставте разом крапки над "і". Особливо добре це працює в разі критики з боку близьких людей і членів сім'ї. 4. Якщо це ваші батьки – це одне, начальник, підлеглий, рецензент вашої роботи – це різні рівні і вимагають різної реакції. Спробуйте зрозуміти, що рухало людиною, коли вона висловлювала свою критику. Хотіла допомогти, хотіла образити або вивести вас з рівноваги, або просто зачепити? Є маса варіантів – подумайте, що за цим стоїть в конкретно вашому випадку. А потім зробіть вибір – прийняти це як підказку, проігнорувати або зробити ще щось. Але практика показує, що іноді краща реакція – її відсутність. 5. Не обурюйтесь на критику у відповідь. 6. Ніколи не виправдовуйтесь. 7. Не сперечайтеся з людиною, що Вас критикує. 8. Не ображайте опонента чи особу, що Вас критикує у відповідь. 9. Не приймайте все за чисту монету 10. Не ставтеся до критики занадто серйозно.
Інші роботи з даної категорії: