0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота на тему "Кодекс поведінки в управлінні" (ID:533868)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 14
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Виділити характерні ознаки, функції та встановити специфіку корпоративного та професійного кодексів. Стисло охарактеризувати правове регулювання етичних кодексів. Завдання 2. Проаналізувати кодекси ділової етики 1-ї західної компанії та 1- ї української компанії (обирати зі схожого сегменту). Зробити висновки про їх специфіку, спільне та відмінне, акценти. Завдання 3. Прописати ключові положення етичного кодексу комунікатора (Положення і коротке поясненням, що воно передбачає). Завдання 4. Охарактеризувати поняття «Корпоративна соціальна відповідальність». Визначити поняття відповідальність та її рівні. Проаналізувати світовий досвід існування корпоративної соціальної відповідальності на прикладі 4-х кампаній.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Етичні кодекси почали широко використовуватися в розвинутих країнах з 80-х рр. ХХ ст. Зараз ці кодекси мають близько 80% великих фірм серед світових компаній. Зараз розповсюджено два види етичних кодексів - професійні та корпоративні, які регулюють відносини людей всередині певних груп. Залежно від ідентичності спеціаліста (з організацією чи професійною спільнотою) більш значимим для нього буде кодекс професійної чи корпоративної етики. Створення корпоративного кодексу – це один із способів забезпечення інформативної відкритості та публічності компанії, свідчення дотримання високих стандартів корпоративної поведінки. Такий кодекс покращує імідж підприємства у зовнішньому світі, скорочує шлях організації до виходу на виходу на всеукраїнський та міжнародний ринки, до іноземних інвестицій тощо. Корпоративні кодекси зорієнтовані на загальнолюдські принципи етики, на вічні і на сучасні етичні норми, на національні ідеї. У будь-якому випадку кодекс повинен містити основні норми етики і правила ділової поведінки. Також кодекс повинен відображати реальну ситуації та специфіку організації, фірми, підприємства.
Інші роботи з даної категорії: