0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація і проведення корпоративних культурно-розважальних заходів (ID:534082)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 69
Рік виконання: 2021
Вартість: 4500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРПОРАТИВНИХ КУЛЬТУРНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЗАХОДІВ 1.1. Сутність і роль корпоративних культурно-розважальних заходів у сучасному світі 1.2. Особливості організації та оцінки ефективності проведення корпоративних культурно-розважальних заходів РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ КУЛЬТУРНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЗАХОДІВ 2.1. Сучасний стан і тенденції розвитку ринку розважальних заходів в Україні та світі 2.2. Творчо-виробничі й організаційні процеси проведення корпоративних культурно-розважальних заходів 2.3. Напрями вдосконалення менеджменту корпоративних культурнорозважальних заходів та підвищення їх ефективності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Організація корпоративних свят – є дуже важливою частиною в житті колективу та організації. Корпоративний відпочинок є необхідним для співробітників, адже це на сьогоднішній день стало загальноприйнятою практикою. Також проведення розважальних заходів вимагає масштабну організацію, яка не втратить своєї актуальності тому, що люди завжди розважаються, святкують та наповнюють своє життя яскравими фарбами. Вивченню питань моєї дипломної роботи присвячені праці як зарубіжних так і вітчизняних науковців: У. Хальцбаур та Е. Йеттінгер [1], відносять функцію мотивування та налагодження комунікації, функцію формування складу команди. Також вони вважають, що витоками ефективного управління персоналом є своєчасне визначення потреби в співробітниках відповідних кваліфікацій і в постановці актуальних завдань. Особливу увагу У. Хальцбаур приділяє питанню мотивації команди та методам налагодження ефективної комунікаційної системи всередині всієї організаційної структури. Дослідник А. Шумович [2] більше 20 років займається організацією ділових заходів в багатьох країнах. На даний момент є директором, керуючий партнер Event & PR компанії Eventum Premo. Дослідженню питанням розвитку еvent-менеджменту в світовій практиці займалися Ю. Азарова [3], А. Денисенко [4], Р. Джані [5], Дж. Голдблатт [6], О. Шумович [7]. Науковець О. Тоффлер зробив прогноз ще в 70-і роки ХХ століття, де стверджується, що відбувається не просто трансформація старих порядків, а формується абсолютно новий суспільний лад. І в цьому новому суспільстві досить важливою є сфера дозвілля [8], саме на основі цих вчених я досліджувала питання дипломної роботи. Event – це потужна галузь, про що свідчать неймовірні прибутки компаній, що працюють у цій галузі. Найпопулярнішими в США є послуги індустрії розваг, такі як планування та координація заходів, мозковий штурм, маркетинг та просування подій, дослідження та оцінка подій. У івент-індустрії немає гігантських багаторівневих холдингових компаній – середня кількість працівників від 30 до 50, частина з яких працює фрілансерами. Є також дуже маленькі агентства, що складаються з 3-5 працівників. В івент-індустрії майже не має швидкого кар’єрного зросту. Загалом люди, які працюють в івент-індустрії мають творчий характер, живуть процесом, а не професійним зростанням, головне для них - зарядитися емоціями і зарядити інших. Існує два визначення поняття «захід, подія». «Захід – це те, що відрізняється від звичайного життя». І «захід – це унікальний проміжок часу, проведений з використанням ритуалів та обрядів для задоволення особливих потреб». Однак, захід – є одним із видів людської діяльності, що обмежена в часі, але спрямована на взаємодію та спілкування людини з метою досягнення спільних цілей [20]. В Україні розважальні заходи – дуже молодий напрямок. Розважальний ринок послуг у нашій країні розвивається з 2005 року. За час свого формування ринок суттєво змінився не тільки кількісно, але і якісно, зокрема, зросла якість послуг, розширився спектр послуг, гнучка цінова політика підприємств самі заходи поступово починають виходити на європейський рівень. Хоча є певні труднощі. Завдання розважального менеджменту – це конкретні, вимірювані досягнення заходу. Вoни місцево (локально), вказують тактичний напрям для дій. Наприклад, завдання може бути таке: щодня залучати в автосалони не менше 200 гостей; отримати десять нових потенційних клієнтів; організувати не менше десяти публікацій після прес-конференції [21]. Можна виділити ось такі проблеми івент-менеджменту в Україні (рис. 1.1):
Інші роботи з даної категорії: