Зразок роботи
За всіма питаннями писати або телефонувати за номером +380978718708
Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю удосконалення та розвитку організаційно-економічного забезпечення підвищення інноваційної активності підприємства як вагомого чинника забезпечення ефективності реалізації господарсько-економічних процесів на підприємствах в умовах ринкових відносин. Інноваційна активність підприємства, визначає інтенсивність здійснення інноваційної діяльності. Інновації дозволяють виробникові створювати новий продукт, поліпшувати виробництво, мінімізувати витрати, тощо, також сприяють зниженню собівартості продукції і зростанню до неї споживчого інтересу, створюють нові потреби і сприяють розвитку наукової думки. Досвід економічно розвинених країн свідчить про те, що наявне належне організаційно-економічне забезпечення дозволяє підвищувати інноваційну активність, що в свою чергу забезпечує підприємству сталі конкурентні позиції.
Дослідженням інноваційної активності підприємств та питаннями її організаційно-економічного забезпечення займаються провідні вчені: О. Алейнікова [1], О. Богема [2], П. Бубенко [3], П. Микитюка [4], Н. Буняк [5], , П. Микитюк [6], О. Гуторов [7], М. Чайковська [8], О. Іванілова [9], Н. Подольчак [10], Ю. Шипуліної [11], А. Мухамедьяров [12], Т. Скрипко [13], І. Сидорчук [14], З. Юринець [15] і ін. Аналіз існуючих досліджень з досліджуваної проблеми показав, що для промислових підприємств, а особливо виробничих, потрібні подальші дослідження проблематики організаційно-економічного забезпечення підвищення інноваційної активності.
Метою дослідження є аналіз, обґрунтування та розроблення рекомендацій з удосконалення інноваційного потенціалу підприємства за рахунок впровадження інноваційних проектів на підприємство.
Завдання роботи. Досягнення поставленої мети зумовлює вирішення наступних завдань:
- розглянути теоретичні основи інноваційної діяльності підприємства;
- дослідити господарську та інноваційну діяльність ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «ROSHEN»»;
- оцінити рівень інноваційної активності підприємства ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «ROSHEN»»;
- розглянути організаційну структуру ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «ROSHEN»» та вдосконалити її;
- розробити інноваційний проект ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «ROSHEN»» з метою підвищення інноваційної активності підприємства;
- економічно обґрунтувати доцільність реалізації проекту.
Об’єктом дослідження є інноваційна активність підприємства.
Предмет дослідження ‒ є теоретично-методичні положення, що стосуються впровадження заходів з оптимізації інноваційної діяльності на ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «ROSHEN»».
Методи дослідження. У процесі виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. Для вирішення поставлених завдань використано такі методи: аналіз і синтез, історичний та логічний підходи - для вивчення теоретичних основ сутності поняття «інновації», «інноваційна активність»; структурно-логічний та економічний аналіз - для дослідження організаційно-економічного забезпечення інноваційної активності; абстрактно-логічний, прогнозування − для розроблення проекту розширення організаційно-економічного забезпечення інноваційної активності підприємства.
Теоретичною основною роботи є нормативно-правові акти України в сфері інноваційної діяльності, результати статистичних досліджень на вітчизняних та зарубіжних підприємствах, а також безпосередньо звітність підприємства ПрАТ «Кременчуцької кондитерської фабрики «Рошен».
Результати дослідження були досліджені та прийняті до розгляду ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «Roshen» для забезпечення удосконалення використання маркетингової діяльності.
Структура та обсяг роботи. Дипломний проект містить вступ, три розділи (теоретичний, аналітичний та проектний), висновки, список використаних джерел, додатки. На основі теоретичних досліджень з інноваційного потенціалу та аналізу ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика «ROSHEN»» можливо розробити рекомендації щодо сприяння маркетингової діяльності на підприємстві, тим самим прибрати існуючі недоліки в роботі підприємства та запобігти появі новим проблемам. Основний зміст роботи викладено на 105 сторінках. Дипломна робота містить 37 таблиць, 14 рисунків. До списку використаних джерел включено 48 найменувань.