0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Історичні етапи розвитку менеджменту та його соціальний аспект (ID:542733)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 10
Рік виконання: 2020
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1.1 Історичні етапи розвитку менеджменту 1.2 Соціальний аспект менеджменту 1.2.1 Соціальний менеджент 1.2.2 Соціальні проблеми управління та їх види Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Соціальний менеджмент - розділ менеджменту та галузь управління, що дозволяє ефективно впливати на соціальні процеси, створення сприятливого для людини соціального середовища, проектування соціальних організації з метою забезпечення раціонального використання людського ресурсу. [2] Зі складної системи соціальних проблем і зв'язків, що стосуються управління, соціальний менеджмент розглядає лише ті, які відносяться безпосередньо до управління виробництвом, і через призму зайнятих в ньому соціальних груп. Об'єкт соціального менеджменту - це соціальний механізм управління не всієї економікою, а лише однієї її складової - виробництвом. Найважливіше завдання соціального менеджменту - створення теоретичної бази для формування соціального механізму управління виробництвом. У вирішенні цього завдання істотна роль відводиться безпосередньо самому колективу, який повноважний брати участь у виробничому і соціальному розвитку господарських систем. Соціальні проблеми управління виробництвом вивчені набагато слабкіше, ніж управління виробництвом, тому методологія і методика дослідження цих проблем не розроблялися. Негативна сторона соціологічного дослідження в даній області - це слабкий зв'язок досліджуваних соціологічних проблем управління зі станом економіки країни. Щоб сформулювати систему категорій соціального менеджменту, доцільно ґрунтуватися на категоріях науки про управління. Завдання управління полягає в тому, щоб стабілізувати систему, привести у відповідність із закономірностями, що додають їй динамічну рівновагу, якісну визначеність і цілісність. За змістом всі категорії соціального менеджменту можна розділити на кілька груп. 1. Суб'єкти соціального управління. Це групи, які займають місця в ієрархії соціально-економічних систем управління виробництвом і виконують певні функції в управлінні виробництвом (керівники, виконавці). 2. Кадри управління. Для соціального менеджменту важлива реальна суб'єктивність, що означає не тільки дотримання встановлених функцій, скільки повноту реалізації групового потенціалу в процесі виробництва і можливість використання резервів. 3. Ієрархічна побудова управлінських груп - сукупність суб'єктів соціального механізму управління, упорядкованих відносно один одного і займають певний рівень в структурі ієрархії управління виробництвом, (тобто вищий, середній, нижчий), що надає їм управлінський статус. 4. Управлінське свідомість суб'єктів. Сюди входять потреби, інтереси і орієнтація, які лежать в основі їхніх дій. Основою управлінського свідомості є система цінностей управлінських груп, їх уявлення про те, що «важливо» - «неважливо», «значимо» - «Не значимо». Знаючи характер ціннісної орієнтації, можна скласти приблизне уявлення про те, як управлінські групи поводяться в реальній ситуації і як вони будуть вести себе в майбутньому. 5. Управлінська діяльність суб'єктів - вчинки і дії за встановленим регламентом, виконання яких вимагається від осіб, що займають дане місце в ієрархії управління системи. Управлінська діяльність у всіх сферах підпорядкована правових та адміністративних актів (посадові інструкції, положення про відділи та ін.). 6. Управлінська поведінка - дії і вчинки в процесі управління виробничим колективом, здійснювані на основі свого розуміння боргу, громадського, колективного та особистого інтересів на базі нормативно-правових актів управлінської діяльності господарських систем. Управлінське поведінка залежить і від стилю керівництва. 7. Взаємодія управлінських груп - поведінка всіх учасників процесу управління, яке взаімооріентіровано на основі спільності цілей і інтересів. Сьогоднішня ситуація в країні різко відрізняється не тільки від 30-х, але і від 80-х років. Головною для управління виробництвом вперше стає необхідність соціального замовлення, вивчення соціальних проблем управління економікою. У цих умовах соціальний менеджмент повинен виконувати функції: • пояснювальну - пояснення причин негативних явищ; • інформаційну - забезпечення надійних даних про хід змін, про те, де вони відбуваються, які сторони суспільного устрою зачіпають, як ставиться до всього цього різних соціальних груп, яка стратегія їх поведінки; • прогнозну і інженерну - розробку проектів вирішення актуальних проблем. До соціальних проблем управління, які виникають в різних ланках системи соціального управління виробництвом відносяться: 1. Проблеми, породжені існуючою ієрархією влади: а) Зайва концентрація влади на верхніх рівнях ієрархії управління в руках центральних органів управління виробництвом; б) Неякісний склад управлінських кадрів, що володіють такими соціальними рисами, як аморальність, пасивність, бездумна старанність, некомпетентність; в) Номенклатурний спосіб формування та оновлення управлінських кадрів, тобто відбір на основі апаратних ігор, здійснюваних за спиною тих колективів, якими вони повинні керувати, а також аналогічно здійснюване їх вивільнення. 2. Проблеми, що породжуються правовим становищем управлінських кадрів в системі управлінських відносин, в розподілі влади і соціальних благ між різними управлінськими органами управління і виконавцями: - дефіцит розподільних прав, господарської влади у органів управління всіх рівнів ієрархії системи управління; - неадекватність всього комплексу благ їх реальному трудовому внеску. 3. Проблеми, породжені господарським механізмом: • проблеми, що випливають із такого економічного механізму, фінансування і кредитування, обліку та контролю за ходом виробництва; • дефекти оплати, організації та охорони праці, з яких випливають певні труднощі проведення виробничих процесів. Поведінка колективу породжує певну поведінку керівника. Усередині соціального механізму управління утворюється порочне коло, з якого не так легко вийти.
Інші роботи з даної категорії: